امام جمعه موقت ابرکوه:

حضور گسترده مردم در انتخابات نماد آزادی در ایران است/ نزدیکی به امام دلیل شناخت کامل ایشان نیست

امام جمعه موقت ابرکوه در راهپیمایی 22 بهمن این شهرستان گفت: در هیچ جای دنیا، انقلاب بدون نام امام(ره) شناخته شده نیست و امروز بقای انقلاب به بقای خط و فکر سیاسی امام است.
کد خبر: ۸۶۳۶۰۸۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه؛ حجت الاسلام والمسلمین تقی فتاحی امام جمعه موقت شهرستان در سخنان خود در جمع مردم حاضر در راهپیمایی 22 بهمن 94 ابرکوه اظهار کرد: امروز در جامعه خود شاهد امنیت و آزادی هستیم که بی نظیر است؛ آزادی در کشور ما یعنی شرایط سیاسی و اجتماعی لازم برای تعالی و رشد جامعه فراهم و مشکلات از سر راه برداشته شده است.

وی تصریح کرد: امام(ره) فرمودند آزادی یک نعمت بزرگ الهی است؛ اسلام آزادی دارد ولی بعضی ها آزادی را به بی بند و باری که موجب تباهی می شود معنی می کنند که این صحیح نیست.

حجت الاسلام فتاحی حضور آزادانه مردم در پای صندوق های رای را مصداق آزادی در کشور عنوان کرده و افزود: آزادی یعنی حضور مردم و نقش موثر اراده آنها در امور اجرایی کشور و این در انتخابات متبلور شده است.

امام جمعه موقت شهرستان ضمن انتقاد از افرادی که به تحریف سخنان امام(ره) می پردازند گفت: دشمنان می خواهند خط امام(ره) را منحرف کنند که در نتیجه انقلاب منحرف شود.

وی تصریح کرد: در هیچ جای دنیا، انقلاب بدون نام امام(ره) شناخته شده نیست و امروز بقای انقلاب به بقای خط و فکر سیاسی امام است.

فتاحی افزود: امام(ره) را باید از کلام و حرف هایش شناخت؛ افراد ممکن است قضاوت هایی داشته باشند هر چند نزدیک به امام باشند اما بهتر از خودش نمی توانند معرف او باشند.

این مقام مسئول حضور در صحنه های مختلف انقلاب همچون راهپیمایی ها و انتخابات را عبادت عنوان کرد و گفت: حضور در صحنه های انقلاب عبادت است زیرا به حفظ نظام منجر شده و به معنای اطاعت از ولی فقیه جامع الشرایط است؛ اسلام منهای ولایت فایده ندارد و باید در مقابل استکبار و کسانی که در مقابل اسلام می ایستند ایستادگی کرد.


ارسال نظرات