حسینی درمراسم راهپیمایی 22 بهمن در دهگلان

22 بهمن نماد وحدت، اقتدار و همدلی ملت ایران اسلامی است​

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه استقامت مردم اولین عامل پیروزی انقلاب بود؛ گفت: راهپیمایی 22 بهمن نماد عزت، وحدت، اقتدار و همدلی ملت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۳۶۱۴۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ ابراهیم حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن درشهرستان دهگلان اظهار داشت: استقامت مردم اولین عامل پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی ایران بود.
وی اظهار کرد: مردم ایران چه در زمان انقلاب و چه در زمان بعد انقلاب در مقابل دشمنان ایستادند و حتی در زمان تحریم ها و جنگ اقتصادی باز ایستادگی کرده و همین ایستادگی مردم باعث سربلندی ایران اسلامی در جهان شده است.
وی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه شرعی است، اظهار کرد: مردم با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان های امام (ره) و ولایت فقیه تجدید پیمان کرده و به دشمنان نظام نشان می دهند تا اخرین لحظه و قطره خون پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.
سرهنگ حسینی با اشاره به انتخابات وحضور مردم گفت: انتخابات در ایران هم از نظر تعداد و هم از نظر کیفیت برگزاری دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی در دنیا است که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل شده است.
وی بابیان اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی کاملاً آزاد و مردمی برگزار می‌شود، افزود: این فرموده‌ی امام خمینی(ره) که «جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کم‌تر» برکات فراوانی داشته و مردم ما به نشانه‌ی قدردانی در همه‌ی صحنه‌های انقلاب حضور داشته و خواهند داشت.

ارسال نظرات