مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در اردکان :

هرگز شعار مرگ بر آمریکا را به عنوان یک شعار راهبردی فراموش نخواهیم کرد

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان در اجتماع راهپیمایان اردکان گفت : ما هرگز شعار مرگ بر آمریکا را به عنوان یک شعار راهبردی فراموش نخواهیم کرد .
کد خبر: ۸۶۳۶۱۶۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهستانی در این مراسم از حضور حماسی و پرشور مردم شهرستان اردکان در راهپیمایی 22 بهمن تشکر و قدردانی کرد .

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهداء گفت : امنیت ، عزت و اقتدار امروز ما مرهون خون های شهداء و تلاش های آنان است .

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان یزد در ادامه به بیان ویژگی های یوم الله از منظر قرآن کریم پرداخت و افزود : یکی از ویژگی های یوم الله حضور مردم و اراده آنان در کنار رهبر و مرجع است که آن را به یوم الله تبدیل می کند .

وی افزود : یوم الله فارغ از سلایق و عقاید است و اختصاص به یک گروه خاص ندارد بلکه همه سلایق در آن سهیم هستند .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهستانی با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس گفت : در زمانی که آمریکا برای ما بعد از برجام خط و نشان می کشید عنایت خداوند شامل حال ما شد و یکبار دیگر قدرت این نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشاند .

وی تصریح کرد : ما هنوز آمریکا را دشمن درجه یک خود و شیطان بزرگ می دانیم و هرگز شعار مرگ بر آمریکا را به عنوان یک شعار راهبردی فراموش نخواهیم کرد .

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان یزد خطاب به مسئولان و دولتمردان اظهار داشت : ملت ایران منتظر ایجاد یک تحول اقتصادی و فرهنگی پس از برجام در کشور است و زمانی باید برای برجام جشن بگیریم که چرخ های اقتصادی در کشور ما در حال چرخش باشد و با اتکا به قدرت داخلی در مقابل آمریکا بایستیم .

وی افزود : ملت ایران از مسئولان می خواهند که موضوع بیکاری و رکود را در نظر داشته باشند و با تلاش و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری گره های ایجاد شده را باز کنیم .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهستانی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت : باید با توجه به ملاک ها و معیارهایی مقام معظم رهبری مشخص کرده اند در این انتخابات شرکت کنیم و به هر کسی که با این معیارها مطابقت دارد رأی بدهیم .

وی تصریح کرد : در هفتم اسفند ماه دنیا شاهد حضور گسترده ملت ایران در پای صندوق های رأی خواهد بود .

ارسال نظرات