امام جمعه بخش حومه شرقی یزد:

یوم الله 22بهمن جان تازه ای به رگهای انقلاب بخشید/همه باید با قصد قربت و برای رضای خدا وارد انتخابات بشوند

امام جمعه بخش حومه شرقی یزد روز گذشته یوم الله 22بهمن را روز حضور مردم نامید که باحضور خود جان تازه ای به رگهای این انقلاب بخشیدند.
کد خبر: ۸۶۳۶۲۷۴
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی در خطبه های نماز جمعه که در روستای محمد آباد برگزار شد ضمن سفارش به تقوا و عرض تبریک و شاد باش میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) به نمازگزاران روز گذشته یوم الله 22بهمن را روز حضور مردم نامید که باحضور خود جان تازه ای به رگهای این انقلاب بخشیدند.

وی در مورد یوم الله که در میان مردم ما جایگاه ویژه ای دارد گفت: همه باید این روزها را پاس بدارند وقدر بدانند، مردم و رهبران دینی که این رسالت بر دوش انهاست و خداوند به پیغمبر(ص) می گوید که این روزها و ایام را برای مردم یا داوری متذکر شوند و اینها نشانه هایی برای انسانهای صبور است که بسیار صبور هستند و شکرلباسی که بر اندام انها پوشیده شده است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از مردم با روایتی از امام سجاد(ع) این حضور را صف آرایی در مقابل شیطان و دشمنان اسلا م ومسلمانان بر شمرد وتاکید کرد این حضور مردم در مقابل خدا محبوب وخیلی قیمت داردواجر ومزد شمابا صاحب وشریعت ان است.

مدرسی در ادامه در مورد انتخابت گفت: انتخابا ت دو رکن اساسی دارد یکی قانون و دیگری اخلاق انتخاباتی

وی بیان کرد: در جامعه نباید حق کسی و فردی زیر سوال برود و ضایع شود و این وظیفه قانون گزاران است. امام جمعه حومه شرقی خاطر نشان کرد: به نظر من قانون انتخابات الان کامل نیست و نواقص و ابهامات آنرا باید رفع کرد تا کسانی و هر کسی که صلاحیت ندارد نتوانند نهضت ها به راه بیندازند مثل نهضت ثبت نام در انتخابات.

وی در مورد اخلاق انتخاباتی از رکن دیگر انتخابا ت گفت: توده های مردم و نامزد ها، هیئتهای اجرایی و نظارت کشور انتظامات و بازرسی ها و همه کسانیکه در این رابطه نقش دارند باید انرارعایت کنند و به قصد قربت وارد شوند و منافع حزبی و گروهی را کنار بگذارند و اگر اخلاق انتخاباتی رعایت شود دیگر تخریب شخصیتها وجناحها را درجامعه نخواهیم داشت و همه مردم باید با بصیرت و هوشیاری و به قصد قربت و برای رضای خدا وارد انتخابات بشوند و مهره های ارزشی و مومن و مدافع ارزشهای انقلاب راشناسایی کنید و به آنها رای بدهید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار