امام جمعه جعفرآباد:

انتخابات یک عبادت است

رأی دهندگان مراقب باشند که این عبادت بزرگ الهی را با تعصبات نسبی و قبیله ای و یا به امید وعده و تطمیع برخی نامزدها ضایع نکنند.
کد خبر: ۸۶۳۶۲۹۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت الاسلام باقری، امام جمعه جعفرآباد در خطبه های این هفته نماز جمعه جعفراباد مغان، ضمن تبریک آغاز سی و هشتمین سال انقلاب اسلامی و با تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور گسترده شما مردم مؤمن و انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خارجی و داخلی و دشمنان آشکار و پنهان انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان ایران بود که نشان دادید تحت هر شرایطی حتی با وجود مشکلات همیشه در دفاع از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی در صحنه حاضر هستید.

باقری در خصوص فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با همافران در خصوص واردات انواع میوه از کشورهای خارجی گفت: با توجه به اینکه منطقه مغان خود قطب کشاورزی و باغداری است لازم است توجه بیشتری در خصوص توسعه باغداری و کشاورزی در این منطقه صورت بگیرد تا از تمام ظرفیت موجود نهایت بهره برداری مطلوب صورت بگیرد.

باقری انتخابات را یک عبادت الهی خواند و گفت: همانطور که عبادت نیاز به اخلاص و قصد قربت دارد و خداوند اعمال و عبادات را از پرهیزگاران قبول می کند در انتخابات نیز باید با اخلاص و قصد قربت وارد صحنه شویم.

وی افزود: هم نامزدهای محترم مراقب باشند که قصدشان قدرت و شهرت و ثروت نباشد و هم رأی دهندگان عزیز مراقب باشند که این عبادت بزرگ الهی را با تعصبات نسبی و قبیله ای و یا به امید وعده و تطمیع برخی نامزدها ضایع نکنند و کسی را انتخاب کنند که واقعا صلاحیت و شایستگی تصدی این مسئولیت را داشته باشد.

وی افزود: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب انتخابات مصداق آیه « إن تنصروا الله ینصرکم» است. وقتی ما با حضور گسترده در انتخابات و انتخاب اصلح جمهوری اسلامی را که منادی توحید و اسلام حقیقی است را یاری کنیم خداوند عالم هم لطف و نعمت و برکات خود را بر ما نازل خواهد کرد و ما را در مقابل دشمنان یاری خواهد کرد.

باقری در خصوص تحولات اخیر در سوریه و عراق و برگزاری اجلاس امنیت در مونیخ آلمان گفت: حامیان تروریست ها وقتی پیروزی های رزمندگان را در عراق و سوریه می بینند حالا با تغییر چهره و دروغ پردازی، مدعی مبارزه با تروریسم شده اند و دروغ گوی بزرگ یعنی آمریکای جنایتکار هم آنان را همراهی می کند.


ارسال نظرات