امام جمعه شهرستان پارس آباد:

حماسه مردمي در 7 اسفند تكميل مي شود

مردم آگاه و با بصیر از میان نامزدهای تایید صلاحیت شده بهترین فرد را که دارای شرایط بهتری نسبت به سایران باشد انتخاب کنند.
کد خبر: ۸۶۳۶۳۰۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، حجت الاسلام سيد سعيد رشادي در خطبه هاي اين هفته نمازجمعه پارس آباد با اشاره به تغییرات پی در پی و زودهنگام فرمانداران اين شهرستان اظهار داشت: در دو سال اخير پنج فرماندار در شهرستان پارس آبادمغان عزل و نصب شده که چنین وضعی در بروز مشکلات تاثیر دارد.

وي با بيان اينكه تا فرمانداری می‌خواهد شهرستان را به خوبی بشناسد و کار مثبتي انجام دهد تغییر می‌کند، گفت: این مسئله که بخواهد در طول دو سال اخیر، پنج فرماندار عوض شود، موجب نگرانی اهالي شهرستان است و هر مسئولی تا بخواهد استعدادها و ظرفیت ها را بشناسد و تصمیمات عملیاتی بگیرد، بلافاصله عوض شود، این مسئله در خور و شأن شهرستان پارس آباد نیست.

امام جمعه شهرستان پارس آباد ادامه داد: نبود ثبات مديريتي و تغييرات زودهنگام فرمانداري در پارس آباد باعث شده بيشترين ضربه را تنها مردم اين منطقه بخورند و ما دود ناشي از آن را از چشم استانداري و وزارت كشور مي بينيم كه در اين زمينه ضعيف عمل كرده اند.

رشادي با انتقاد از اينكه پست فرمانداري بازيچه سياسي عده اي مسئول شده است، گفت: متاسفانه اختلاف سليقه باعث شده، هر دولت و يا نماينده اي كه به منصب قدرت مي رسد سريع اقدام به تفيير فرماندار مي كند كه با اين كار نه تنها نميتوان يك شهر را اداره كرد بلكه اين امر خلاف اصول مديريتي و قابل دفاع نيست.

وي در ادامه انتصاب اكبر صمدي به عنوان فرماندار جديد پارس آباد را تبريك گفت و از خدمات احمدي فرماندار سابق اين شهرستان نيز قدرداني كرد.

خطيب نمازجمعه پارس آباد در بخش ديگري از سخنان خود، از حضور حماسی و پرشور مردم انقلابی و همیشه در صحنه این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد و گفت: مردم پارس آباد روز گذشته با حضور در اين راهپیمایی بار ديگر نشان دادند که کماکان یار انقلاب هستند و ولی فقیه را تنها نمی گذارند.

رشادي به دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: مردم همانند راهپیمایی 22 بهمن در انتخابات هفتم اسفند شرکت کرده و حماسه حضور را در سال 94 تکمیل می کنند.

وی تصريح کرد: مردم آگاه و با بصیر از میان نامزدهای تایید صلاحیت شده بهترین فرد را که دارای شرایط بهتری نسبت به سایران باشد انتخاب کنند.

امام جمعه پارس آباد در ادامه سخنان خود به فرا رسیدن قیام مردم تبریز در بهمن سال 56 و به خاک و خون کشیدن مردم این شهر توسط رژیم طاغوت اشاره کرد و گفت: قیام مردم تبریز سرآغاز قیام‌های دیگر در طول حکومت رژیم شاهنشاهی بود و مردم ایران در سراسر کشور با قیام خویش و جانفشانی توانستند این رژیم را را از صحنه روزگار پاك كنند.

ارسال نظرات