امام جمعه خلخال:

هر گونه باج دادن به دشمنان در دیدگاه این ملت ناپسند است

مسئولین دولتی به فکر خدمت به مردم باشند و مشکلات مردم را مرتفع سازند و هر گونه باج دهی به دشمنان در دیدگاه این ملت ناپسند است.
کد خبر: ۸۶۳۶۳۰۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام امیر رشتبری، خطیب نماز جمعه خلخال با اشاره به وضعیت کشورمان بعد از پسا بر جام گفت: مسئولین دولتی به فکر خدمت به مردم باشند و مشکلات مردم را مرتفع سازند و هر گونه باج دهی به دشمنان در دیدگاه این ملت ناپسند است.

رشتبری گفت: چه لزومی دارد مسئولین کشورما با کشوری عهد اقتصادی ببندند که این کشور در مراحله توافق و در نشست ها بیشترین مخالفت را با نظام جمهوری اسلامی داشته و با نظرات مخالف خود در مذاکرات چه ها بر سر این ملت نیاورده است.

رشتبری اضافه کرد : مسئولین کشوری مواظب تحرکات خارجی خود در وضعیت کنونی کشور باشند و بهترین پاسخ دولت به ملت در خلق حماسه اخیر 22 بهمن رسیدگی به مشکلات و رفع امورات مردم کشور است ونه چیز دیگر.

امام جمعه خلخال با اشاره به حضور باشکوه مردم خلخال درلبیک به فرمان مقام معظم رهبری و حضور پرشوردر راهپیمایی 22 بهمن گفت: این حضور باعث تعضیف دشمنان نظام و ثابت کرد که هنوزانقلاب اسلامی پیر و کهنه نشده واز یاد مردم نرفته است.

رشتبری در توصیف اقتداری ایرانی گفت: اقتدار ایرانی واسلامی انقلاب باعث شد که در هفته های گذشته آمریکایی ها مقابل ایرانی ها به گریه افتادند و اقدامات اخیر سپاهیان دشمنان را در سرجای خود نشاند.

وی با اشاره به پیش رو بودن موعد انتخابات رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها را خواستار شد و گفت: کاندیدا ها ونامزد های انتخاباتی بدانند تلاش کنند در جهت حضور حداکثری و معرفی برنامه های خود نه اینکه فرصتی دوباره برای سو استفاده دشمنان آماده کنند.

امام جمعه خلخال خطاب به مسئولین کشور نیز گفت: مسئولین در هر رده ای که هستند مواظب انتخابات باشند و در گفته ها های خود مواظب باشند و این طور نباشد که در هیچ دستگاهی مشکلی نیست و مسئولی وزارت خانه خود را تعطیل و فقط به فکر تایید صلاحیت نباشد بس مشکل مردم کجا می رود مگر در تمام آن وزارت خانه مشکل مردم حل شده و آقای وزیر فقط تایید صلاحیت افتاده و امورات را رها کرده است.

رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما همچنان در عمر بیش از سی و هفت سال انقلاب اسلامی مقاومت کرده و بهدشمن باج نداده ایم و اگر باج دهی به دشمن آموزش داده شود و این مردم وانقلاب باید دچار مشکلات فراوانی شوند کشوری که در مذاکرات بیشترین بد عهدی و سنگ اندازی را کرده حتما باید ما به او باج داده و در اولین وهله سراغ او برویم که کاری بس اشتباه است.

به گزارش ازناو ، امام جمعه خلخال در بخش پایانی سخنان خود مسئولین بدانند برای رسیدن به امیال خود بعضی وقت ها همه چیز را زیر سوال نبریم مخصوصا در انتخابات را که یکی از اصول نظام وقانون اساسی است و این ملت دشمنان بسیاری دارد چه در داخل و چه در خارج و مطمئنا بصیرت مردمی یکی از اصل های مقاوم در برابر توطئه دشمنان است.

ارسال نظرات