امام جمعه کوثر:

نباید از مسئله ای مهم چون انتخابات غافل شد

مردم شریف کوثر به هوش و به گوش باشند و به شخصی رای اعتماد دهند که محافظه کار نیست؛ چراکه هر فرد محافظه کار دروغگو بوده و لیاقت نمایندگی این مردم شریف را ندارد.
کد خبر: ۸۶۳۶۳۰۴
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، حجت الاسلام بیگی در خطبه های امروز نماز جمعه کوثر با اشاره به تشکیل کمیته های اسلامی در سال 57 به دستور امام راحل اظهار کرد: 23 بهمن سالروز تشکیل کمیته های اسلامی از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران است تا به وسیله این کمیته ها اعمال روز مره مردمی از یاد نرود(زمین نماند).

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) به مادران و پرستاران افزود: مواظب باشیم که حرمت زن و مرد در منزل شکسته نشود؛ چرا که هر یک وظیفه ای داشته و بایستی با اتکا به الگو گیری از زندگی حضرت زینب(س) اخلاق و کردار این حضرت را در زندگی به کار ببریم.

خطیب جمعه کوثر اضافه کرد: مضامین و خطبه های حضرت زینب(س) بگونه ای است که امروزه حتی نخبگان هم نمی توانند چنین سخنانی را درک و یا بازگو کنند؛ پس انتظار می رود برای این بانوی اسلام مراسم و برنامه هایی در شان و منزل آن حضرت در سطح شهرستان کوثر برپا شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر در دیگر بخش های سخنان خود ضمن تقدیر از عموم مردم شهرستان کوثر در راهپیمایی 22 بهمن سال 94 اظهار کرد: حضور حماسی و انقلابی مردم همیشه در صحنه شهرستان کوثر ستودنی است؛ چرا که با مشت های گره کرده پرشورتر از سالهای قبل اقتدار و ایستادگی خود را در برابر استکبار و شیطان بزرگ و همچنین برای شرق و غرب به نمایش گذاشتند و اعلام کردند که ولایت آیین ماست.

حجت الاسلام والمسلمین بیگی ابراز کرد: امت اسلامی و مومن شهرستان کوثر همزمان با سراسر کشور به صحنه آمدند و میثاقی دوباره با رهبر کبیر انقلاب و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) بستند؛ این وحدت و ولایتمداری مردم شهرستان کوثر باری دیگر در 7 اسفند( انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری) نمایان شده و حماسه ای نو و رویش انقلابی را منجر خواهد شد.

خطیب جمعه کوثر با اشاره به اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن مسئولیت خدمت گذاران انقلاب اسلامی ایران را خطیر و سنگین تر کرد و افزود: این حضور مردمی وظیفه مسئولین خدمتگذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نسبت به خدمات رسانی و حل مسائل و مشکلات منطقه را سنگین تر کرد.

وی همچنین به انتخاب اصلح در انتخابات 7 اسفند تاکید موکد کرد و افزود: نباید از مسائل مهم در ایران اسلامی غافل شد و این مسائل مهم حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح و مومن و انقلابی است؛ این مهم در انتخاب فرد اصلح ملاک ریل گذاری در مسیر حرکت مردمی و همزبانی دولت و ملت را منجر خواهد شد و اگر خدایی ناکرده شخصی متناقض با این عقاید در انتخابات رای اعتماد بگیرد مسیر حرکت مردمی رو به شکست خواهد بود.

امام جمعه کوثر اظهار کرد: امت اسلامی ایران بخصوص مردم شریف شهرستان کوثر به هوش و به گوش باشند که رای خود را برای موفقیت در 4 سال اینده سبک نشمارند و به شخصی رای اعتماد دهند که دین دار و ولایتمدار باشد و همچنین محافظه کار نباشد؛ چراکه هر فرد محافظه کار دروغگو بوده و لیاقت نمایندگی این مردم شریف را ندارد.

ارسال نظرات