امام جمعه نیر خواستار شد

حضور پرشور و انتخاب اصلح در انتخابات 7 اسفند

مردم متدین و دین‌مدار ایران اسلامی حفظ نظام اسلامی را بر خود واجب می‌دانند و به همین منظور برای پاسداری از نظام در هر زمان و مکانی حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۸۶۳۶۳۰۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، حجت الاسلام میکائیل مقدسی در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به انتخابات حساس پیش رو اظهار داشت: همانطور که مردم با حماسه حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن دشمنان اسلام و سرزمین ایران اسلامی را نا‌امید کردند، در روز انتخابات نیز با حضور خود دشمنان را مأیوس می کنند.

وی گفت: مردم متدین و دین‌مدار ایران اسلامی حفظ نظام اسلامی را بر خود واجب می‌دانند و به همین منظور برای پاسداری از نظام در هر زمان و مکانی حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام مقدسی خاطرنشان کرد: مردم ایران در ۷ اسفند در پای صندوق‌های رأی با انتخاب افراد اصلح رضایت خداوند متعال، امام(ره)، رهبر انقلاب و شهدا را به دست می‌آوردند و دشمنان را مانند همیشه به عقب می‌رانند.

وی گفت: امنیت سیاسی و اقتصادی کشور در سایه وحدت و یکپارچگی مسوولان و مردم حاصل شده و هیچ جای دنیا چنین امنیتی وجود ندارد.

خطیب جمعه نیر از مهم ترین عوامل بوجود آمدن امنیت در کشورمان را رهبری و تفکرات بسیجی دانست و با تقدیر از حضور گسترده مردم و مسوولان در راهپیمایی 22بهمن گفت: این راهپیمایی ثابت کرد که مردم پشتیبان ولایت فقیه بوده و در هیچ شرایطی نظام را تنها نخواهند گذاشت.

وی همت بلند ملت ایران در تداوم پشتیبانی از این انقلاب مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی توصیف کرد و افزود: در 7 اسفند بار دیگر صحنه دیگری از عزت و عظمت این ملت رقم خواهد خورد و آن انتخابات حساس و خطیر مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی است که همه باید در صحنه حاضر باشند.

مقدسی بیان کرد:‌ در این حرکت‌ها و اقدام انقلابی ملت ایران آنچه که دارای عظمت و شکوه خاص بوده، پشتیبانی 37 ساله مردم در همه صحنه‌ها از انقلاب است که خود جای دلگرمی برای این نظام دارد.

وی مردم را به انتخاب دقیق و اصلح در انتخابات پیش‌رو فراخواند و گفت: در این انتخابات نباید به گزینه‌هایی رأی دهیم که هیچ شایستگی حضور در جایگاه مجلس را ندارند.

ارسال نظرات