معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

انتخابات یک نفس تازه به ملت ایران می دهد و در صحنه بودن مهمترین شاخصه آن است

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت :مردم با وحدت و ایمان بر اساس سنت الهی و ایستادگی صادقانه علی رغم سرکوبی های صورت گرفته توسط دشمن به پیروزی رسیدند
کد خبر: ۸۶۳۶۵۸۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج ، سرهنگ پاسدار عوضعلی فقیری در نشست صمیمی بصیرتی سران طوایف، معتمدین، ریش سفیدان و نخبگان قشر بسیج عشایر در مجتمع آموزشی شهید عالی زاهدان برگزار شد با اشاره به این مطلب که حضرت امام خمینی(ره) بر اساس اعتقاد دینی و ایمان مردم انقلاب را به پیروزی رساند در آن زمان هیچ دستگاه اطلاعاتی در جهان پیش بینی نکرده بود که انقلاب پیروز خواهد شدافزود:انقلاب اسلامی در بلوک شرق و غرب قرار نداشت تا استکبار بتواند اصول آنرا دریابد و بر اساس آن اصول روشهای مقابله را پیش بینی کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان مردم را مولفه اصلی پیروزی انقلاب برشمرد و افزود: مردم با وحدت و ایمان بر اساس سنت الهی و ایستادگی صادقانه علی رغم سرکوبی های صورت گرفته توسط دشمن به پیروزی رسیدند.

سرهنگ فقیری با تاکید بر این مطلب که سنت الهی  بر این اصل استوار است که در هر جا تلاش و کوششی صورت بگیرد قطعا نصرت الهی شامل حال خواهدشد تصریح کرد :دشمنان انقلاب در طیف های متعددی قرار داشتند ،استکبار علی رغم اقدامات زیادی که برعلیه ایران انجام داد به دلیل خدمت صادقانه رهبری ایران و مقاومت ملت ایران نتوانست پیروز شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عناصر ماندگاری انقلاب اشاره و اظهار داشت : جوانان، ملت ایران و مسئولان باید آگاهانه، هوشیارانه، امیدوارانه با شهامت و توکل بر خداوند و تکیه بر نقاط قوت مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

وی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری افزود: انتخابات یک نفس تازه به ملت ایران می دهد و در صحنه بودن مهمترین شاخصه آن است.

سرهنگ فقیری حضور حداکثری در انتخابات را عنصر حفظ کننده انقلاب و ناکام کننده دشمن دانست و خاطر نشان کرد: شرکت در انتخابات موجب می شود آبرو و اعتبار ملت ایران بالا رود و در چشم دشمنان ابهت پیدا کند.

وی با تاکید بر این نکته که انتخابات باعث تقویت و ماندگاری جمهوری اسلامی و قرار گرفتن در حصار امنیت می شودتصریح کرد: همه سعی کنند در انتخابات شرکت و اطمینان حاصل کنند که  حال این انتخاب ممکن است به نتیجه برسد و یا به نتیجه نرسد.

وی با اشاره به اینکه کسانی که به مسایل دین و انقلاب اهمیت نمی دهند به دنبال اهداف آمریکا هستند افزود: تقویت و حفظ عوامل ماندگاری نظام باعث یاس در دشمنان خواهد شد.

ارسال نظرات