محمد بهرامی در گفتگو با بسیج :

با عاملان و ساده لوحان فتنه 88 برخورد شود/قدرت طلبان و ساده لوحان داخلی کشور را به لبه پرتگاه بردند

کد خبر: ۸۶۳۶۵۹۳
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبر گزاری بسیج از یاسوج /فتنه سال 88 يك نقطه عطف در نبرد نرم دشمن عليه ملت ما بود، طي 8 ماه آشوب و اغتشاش، حوادثي به وجود آمد كه صدها كتاب در مورد آن در داخل و خارج كشور نوشته شده است.
هزاران گزارش صوتي و تصويري در رسانه‌هاي غربي و فضاي مجازي وجود دارد تا از نزديك ماهيت اين حادثه مورد بررسي و مداقه قرار گيرد.

اسناد مشهود اين توطئه به قدري گوياست كه نيازي به اسناد غيرمشهود براي اثبات ادعاها نيست.

شناسايي رهبران اين جنبش در داخل و خارج، واكاوي شعارهاي آنان، تحليل سازماندهي و تقسيم كار آنها، ارتباط آنها با سرويس‌هاي بيگانه و بالاخره بررسي اهداف آنها كمك مي‌كند پس از چند سال تصوير روشن‌تري از فتنه سال 88 داشته باشيم.
هنوز راي‌گيري پايان نيافته بود و مردم در تهران و برخي شهرهاي بزرگ در پاي صندوق‌هاي راي بودند كه آقاي موسوي طي مصاحبه‌اي با خبرنگاران داخلي و خارجي، خود را پيروز انتخابات معرفي كرد. با اعلام نتايج انتخابات، "دروغ تقلب" رمز فرمان آشوب شد و كشور را هشت ماه دچار تلاطم اردوكشي‌هاي خياباني كرد.
آشوب براي غلبه بر حريف نبود، بازخواني شعارهاي شورش‌هاي خياباني نشان مي‌دهد آنها اسلاميت و جمهوريت نظام را هدف قرار داده‌اند. لذا فتنه 88 ضربه توامان به جمهوريت و اسلاميت نظام بود.

در این خصوص گفتگویی با محمد بهرامی تحلیلگر مسائل سیاسی کشور و استان ترتیب داده ایم که خالی از لطف نیست.

شهردار اسبق شهر یاسوج درگفتگو با بسیج با بیان اینکه باید با عاملان و ساده لوحانی که در فتنه 88 حضور داشته اند برخورد قانونی شود گفت: قدرت طلبان و ساده لوحان داخلی کشور را به لبه پرتگاه بردند و کشور را دچار آشوب و بی نظمی کردند.

وی ابراز داشت :نطام ما برگرفته از شعائر دینی و با حمایت مردمی ایجاد شده است وبه حول قوه الهی با هوشیاری وحضور در صحنه،مشت محکمی به دهان فتنه گران داخلی در سال 88 زدند.

این اصلاح طلب هم استانی در خصوص سکوت برخی از چهره ها ی سیاسی کشور گفت : نظام به ساکتین فتنه و هاشمی رفسنجانی آبرو و عزت داد و قطعا اگر مشکلی برای این نظام و کشور پیش آید اولین کسانی که آسیب می بینند خود آنها می باشند.

بهرامی در این گفتگو تاکید کرد :قوه قضائیه باید با کسانی که در طیف اصلاحات برای نظام مشکل ایجاد کردند و با سواستفاده گران همراه شدند برخورد کند تا برای مردم روشنگری شود.

وی فتنه گران را دشمن مردم و مملکت دانست و گفت : هرکسی ضد مردم و نظام باشد ، نیاز هست قوه قضائیه به جد با آن برخورد کند کما اینکه مردم ایران اسلامی خود با بصیرت هستند و نمونه آشکار این بصیرت خلق حماسه بزرگ 9 دی بود.

 

ارسال نظرات