در ایام مبارک فجر انجام شد

افتتاح پروژه های شهری با اعتبار بالغ بر 3/5 میلیارد تومان

بیش از 5 طرح عمرانی، اقتصادی ، آموزشی، تولیدی و برق رسانی با اعتبار صرف شده 3/5 در خلخال به افتتاح رسید.
کد خبر: ۸۶۳۶۷۵۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، با حضور فرماندار خلخال و جمعی از مسئولین ادارات مدرسه 12 کلاسه هفت تیر خلخال با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی به بهربرداری رسید این مدرسه نیاز آموزشی بخشی از مناطق شهر خلخال در مرکز شهر و سی متری قدس را تامین کرده است.

در ادامه فرماندار خلخال با حضور در شهرک صنعتی خلخال اولین مجموعه بتن آماده دیجیتال را با ظرفیت تولید روزانه بیش از 850 تن بتن ساختمانی برای مصارف مختلف را افتتاح کرد.

علی نظری شیخ احمد همچنین در ادامه برنامه روز نهم ایام الله دهه فجر شهرستان خلخال با حضور در کارخانه های تولید فنس گالوانیزه خلخال و کارخانه تولید موازئیک های پلیمری این طرح ها رانیز با اعتبار صرف شده بیش از یکصد میلیون تومان به بهره برداری رساند که در این دومجموعه نیز بیش از 15 نفر به اشتغال رسیده اند.

فرماندار خلخال در سطح شهر خلخال در خیابان بالادست باغ مرجایی خلخال در جوار خیابان سی متری قدس بیش از 10 طرح برقرسانی و ترانس های تقویت ولتاژبرق با اعتبار صرف شده بیش از 740 میلیون تومان به بهره برداری رساند.

به گزارش ازناو ، علی نعمتی منصور رئیس اداره برق خلخال در مراسم افتتاح پروژه های برقرسانی ایام الله دهه فجر گفت: احداث پست های هوایی در سطح شهر خلخال جهت رفع ضعف برق و بهینه سازی ولتاژمشترکین انجام شده و با نصب 10 ترانس هوایی درمناطق مختلف شهر خلخال این ضعف ها رفع شده است.

ذوالفقار بفراجردی مدیر شهرک صنعتی خلخال نیز با اشاره به افتتاح کارخانه بتن آماده دیجیتال در خلخال با ظرفیت تولید روزانه 85 متر مکعب در ساعت و 850 تن در روز با کارکرد 10 ساعت روزانه گفت: این کارخانه بیش از 10 محصول تولیدی بیش از 10 نوع بتن در دماهای مختلف را تولید خواهد کرد و توسط بخش خصوص سرمایه گذار بومی بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون تومان سرمایه گداری از سوی بخش خصوصی انجام گرفته و 17 نفر اشتغالزایی را به دنبال داشته است.

ارسال نظرات