عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

حمایت تأسف بار دولت از فمینیسم / دولت به فکر حل مشکلات زنان باشد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در خارج از مرزها موضوعات فمنیستی علیه خانواده و زن القا می شود که بعضی از دولتمردان، آن را با رنگ و لعاب دیگری مطرح می کنند و این جای تأسف دارد دولت با ابزار، امکانات و بودجه ای که در اختیار دارد باید درصدد حل مشکلات حقیقی جامعه زنان بوده و نسبت به انجام وظایف خود احساس مسئولیت کند.
کد خبر: ۸۶۳۷۱۱۵
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: یکی از مشکلاتی که غرب از آن به شدت رنج می برد استحکام بنیان خانواده در ایران است.

وی با بیان اینکه دولتمردان باید به حل مشکلات واقعی زنان کشور بپردازند افزود: در خارج از مرزها موضوعات فمنیستی علیه خانواده و زن القا می شود و بعضی از دولتمردان، آن را با رنگ و لعاب دیگری مطرح می کنند که این جای تأسف دارد.

نماینده مردم تبریز ادامه داد: قطعاً غربی ها نسبت به این مسائل حساس بوده و خیرخواه زنان و دنبال حل مشکلان آنها نیستند بلکه به دنبال تأمین منافع خود و ایجاد موانعی در مسیر خانواده هستند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مسئولان و دستگاه ها نباید نقش اپوزوسیون را بازی کنند تصریح کرد: دولت با ابزار، امکانات و بودجه ای که در اختیار دارد باید طبق قانون اساسی درصدد حل مشکلات حقیقی جامعه زنان بوده و نسبت به انجام وظایف خود احساس مسئولیت کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد: مشکل اصلی اینجاست که بعضی مسئولان فکر می کنند "بی بی سی" و شبکه های تحت حمایت جاسوسی امریکا، اسرائیل و انگلیس خیرخواه مردم بوده و نقطه نظرات آنها به نفع جامعه زنان است درحالیکه یکی از اهداف اصلی صهیونیسم بین الملل، متلاشی کردن نهاد خانواده است لذا مسئولانی که این مطالب را مطرح می کنند ناخواسته به دنبال متلاشی کردن خانواده و دوام آن هستند.

سعیدی در خاتمه اظهار داشت: تمام موفقیت های کشور در عرصه های اجتماعی و فرهنگی به دلیل استحکام خانواده است اگر خانواده ها هویت خود را از دست دهند دیگر ما سرمایه ای نخواهیم داشت.

ارسال نظرات