اصلانی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

تاخت‎وتاز فمینیست‎های تندرو در دولت اعتدال

مسئول بسیج جامعه زنان گفت: ارائه مقالات کاملا فمنیستی در همایش " زنان، اعتدال و توسعه" آن هم با نگاه افراطی جریان فمنیستی کاملا از بحث اعتدال خارج است، این جای تعجب دارد که دولت اعتدال چگونه اجازه تاخت وتاز فمنیست های تندرو رادیکال را در حوزه زنان و خانواده تا این حد داده است.
کد خبر: ۸۶۳۷۲۶۷
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱

مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: زن به عنوان محور خانواده نه تنها می تواند خانواده را به سمت رشد و شکوفایی ببرد بلکه جامعه را نیز متحول می کند.

وی افزود: مسئولان باید به مسائل و مشکلات اساسی زن و خانواده رسیدگی و اهتمام جدی داشته باشند.

اصلانی با بیان اینکه تحول خانواده منوط به جدی گرفته شدن زن در جامعه است تصریح کرد: زن و خانواده در برنامه ششم توسعه اصلاً مطرح نشده تا اینکه بخواهد با یک نگاه جدی محور گونه در نظر گرفته شود.

مسئول بسیج جامعه زنان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری "موضوع خانواده و زن مسئله اصلی جامعه ماست" گفت: مسئولان ذیربط و دستگاه ها در دولت تدبیر و امید باید پاسخ دهند که چه کاری برای این مسئله اصلی امور زنان انجام دادند متاسفانه تمام نکات کلیدی در رفع مشکلات زن و خانواده که در برنامه پنجم توسعه پیش بینی شده بود کنار گذاشته شد و حتی دیگر رد پایی هم از این موضوع نمی بینیم.

وی خاطر نشان کرد: ارائه مقالات کاملا فمنیستی در همایش " زنان، اعتدال و توسعه" آن هم با نگاه افراطی جریان فمنیستی کاملا از بحث اعتدال خارج است، این جای تعجب دارد که دولت اعتدال چگونه اجازه تاخت وتاز فمنیست های تندرو رادیکال را در حوزه زنان و خانواده تا این حد داده است.

اصلانی اظهار داشت: اگر جریان فمنیست در حل مشکلات زنان در غرب موفق به ارائه الگوی صحیحی می شد جای بحث داشت اما همین نگاه رادیکال به مسائل زنان در غرب آنها را فلج کرده است.

مسئول بسیج جامعه زنان یادآور شد: چطور این الگو با همان منوال و ادبیات در یک جلسه رسمی دولتی مطرح می شود با وجود اینکه آقای روحانی گفتند ما با فمنیسم مخالفیم در حالی که این همایش کاملاً ضد نظر ایشان بود.

وی در خاتمه گفت: ترویج این مسائل نه راه به جایی می برد و نه مشکلات زنان را حل می کند بلکه خواسته های غرب را فراهم برآورده کرده و هیچ نکته مثبتی هم ندارد.

ارسال نظرات