مدیرکل استاندارد استان اردبیل:

برگزاری دوره آموزش آشنایی با استاندارد تجهیزات شهربازی

این دوره آموزشی با هدف آشنایی متولیان امر صدور مجوزهای تاسیس شهر بازی‌ها، بهره‌برداران و متصدیان مراکز تفریحی و شهربازی‌ها با استانداردهای ملی مربوطه و الزامات آن برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۷۲۹۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، هاشم علایی در دوره آموزشی آشنایی با الزامات استاندارد تجهیزات شهربازی در اردبیل اظهار داشت: در راستای استاندارد سازی وسایل و تجهیزات شهربازی و آشنایی مالکان و اپراتورهای تجهیزات بادی و سواری‌های تفریحی با قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران دوره آموزشی در این زمینه در اردبیل برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت مسئله چهار دوره آموزشی آشنایی با مقررات سازمان ملی استاندارد در زمینه استانداردسازی مراکز تفریحی و ترامپولین ، تجهیزات بادی شهربازی و وسایل و سواری‌های تفریحی در محل اداره کل استاندارد استان اردبیل برگزار شد.

علایی بیان کرد: این دوره آموزشی با هدف آشنایی متولیان امر صدور مجوزهای تاسیس شهر بازی‌ها، بهره‌برداران و متصدیان مراکز تفریحی و شهربازی‌ها با استانداردهای ملی مربوطه و الزامات آن برگزار شد.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل تصریح کرد: در مجموع 56 نفر از مالکان و اپراتورهای تجهیزات تفریحی در این دوره‌ها شرکت کرده و معادل یک هزار و 792 نفرساعت آموزش برای شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها ارائه شد.

وی گفت: در این دوره‌ها مباحثی همچون آشنایی با مقررات سازمان ملی استاندارد ایران در زمینه مراکز تفریحی، آشنایی با الزامات استاندارد ملی تخصصی تجهیزات بادی شهربازی و آشنایی با الزامات استاندارد ملی تخصصی وسایل و سواری‌های تفریحی مطرح شد.

علایی با اشاره به شروع فصل بهره‌برداری از مجموعه‌های تفریحی و لزوم افزایش ایمنی در این زمینه اظهار کرد: این دوره با حمایت اداره کل استاندارد اردبیل و برای افزایش سطح علمی و فنی اپراتورها و مالکان شهربازی‌ها برگزار شد به طوری که مالکان و اپراتورهایی از استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، البرز و یزد نیز در این دوره حضور داشتند.

ارسال نظرات