انتخابات امسال انتخاباتی راهبردی است

انتخابات امسال انتخاباتي راهبردي و اقتصادي خواهد بود و نوع مجلس آينده شايد بيش از يک دهه بر کشور تاثير گذار باشد.
کد خبر: ۸۶۳۷۶۴۹
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر سومین دوره نهضت روشنگری در شهرستان سوادکوه شمالی برگزار گردید.

 این مراسم  با حضور اقشار مختلف بسیج، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و با سخنرانی دکتر سراج در مسجد جامع شهر شیرگاه برگزار گردید.

وی طی سخنانی انتخابات امسال را حساس ترين انتخابات بعد از انقلاب عنوان کرد و گفت:انتخابات امسال انتخاباتي راهبردي و اقتصادي خواهد بود و نوع مجلس آينده شايد بيش از يک دهه بر کشور تاثير گذار باشد.

دکتر سراج با اشاره به جريانات فکري و سياسي موجود در کشور افزود:جرياني وجود دارد که راه موفقيت و عزت کشور را حفظ روحيه انقلابي گري و استکبار ستيزي مي داند و تفکر اين جريان را در منطقه و مقاومت در کشور هايي نظير سوريه و يمن شاهديم.

وي افزود: جريان ديگر کشور حل همه مشکلات موجود در کشور را در گرو بهبود روابط با آمريکا مي داند که اين يک اشتباه راهبري است.

دکتر سراج با اشاره به لزوم داشتن بصيرت در جامعه افزود:همه افراد جامعه بايد بصير باشند و در موقعيت هاي مناسب کارهاي صحيح را انجام دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها