اطلاعیه:

حوزه های علمیه برادران و خواهران خلخال ثبت نام می کند

حجت الاسلام حکیمی گفت: حوزه های علمیه جعفریه و الزهرای خلخال برای سالتحصیلی جدید ثبت نام می کند.
کد خبر: ۸۶۳۷۷۳۶
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام نورالله حکیمی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه از پذیرش و ثبت نام تحصیل در حوزه های علمیه برادران و خواهران این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: حوزه های علمیه همواره محل تحصیل، تهذیب برای داوطلبان بوده و پرورش یافتگان در این مراکز علمی در خدمت اسلام و قرآن بوده اند و در طول تاریخ، چهره های برتر از این حوزه ها تربیت شده اند.

وی تصریح کرد: حوزه علمیه جعفریه خلخال با تولیت آیت الله یکتایی در سال 1342 در محل کنونی خود واقع در کوچه جعفریه، جهت تربیت طلاب علوم دینی تاسیس شد و تاکنون علمای برتر از این مرکز تربیت یافته اند و طلاب و روحانیون در طول دوران عمر خود، خدمات ارزنده ایی را به اسلام و مسلمانان انجام داده اند.

رئیس حوزه علمیه جعفریه خلخال افزود: ثبت نام حوزه های علمیه جعفریه برادران و الزهراء خواهران خلخال از 4 بهمن ماه سالجاری آغاز و تا 25 فروردین ماه 1395 ادامه خواهد یافت و انتظار می رود جوانان، خانواده ها و علاقمندان به تحصیل در علوم دینی و حوزوی از این فراخوان استقبال کنند.

حکیمی ادامه داد: از آنجائیکه حوزه های علمیه از مراکز علمی و مذهبی تاثیرگذار به شمار می روند و وجود این مراکز در شهرستان خلخال، به بالا بردن سطح آگاهی و دینی شهروندان مطلوب بوده و از این نظر حوزه های علمیه برادران و خواهران خلخال، ضمن برخورداری از منابع انسانی و اساتید مجرب، می تواند در سطح عمومی و معنوی جامعه گام مثبت بردارد.

استاد حوزه علمیه خلخال بیان داشت: شهرستان خلخال دارای پتانسیل های فرهنگی، مذهبی و معنوی مناسبی بوده و پرورش طلاب و علاقمندان به تحصیل علم در این حوزه ها، می تواند در ارتقای سطح علمی شهرستان موثر باشد.

رئیس حوزه علمیه جعفریه خلخال ادامه داد: در سال گذشته 40 طلبه در سطوح مختلف در این حوزه به تحصیل مشغول بودند و در این مدت ضمن یادگیری دروس حوزوی از امکانات رفاهی شامل اسکان و منابع کتابخانه ایی بهره مند شده اند.

وی گفت: علاقمندان، خانواده ها و جوانان جهت ثبت نام می توانند با مراجعه به حوزه های علمیه جعفریه برادران به نشانی خلخال، کوچه جعفریه، و حوزه علمیه الزهراء خواهران به نشانی، جنب مصلی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 04532431517 تماس بگیرند.

ارسال نظرات