فرمانده انتظامي شهرستان زنجان:

دستگيري سارق زن نما

يك سارق حرفه ايي با پوشش زنانه دست به سرقت از مجتمع هاي مسكوني مي زد، دستگير شد.
کد خبر: ۸۶۳۷۹۷۲
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي شهرستان زنجان گفت: در پي اطلاع پليس از چند فقره سرقت از يك مجتمع مسكوني موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت.

سرهنگ ايرج خاني پور افزود: با كار اطلاعاتي پليس مشخص شد فردي با استفاده از پوشش زنانه با حضور در مجتمع مسكوني دست به سرقت اموال، از جمله كپسول هاي آتش نشاني كرده و از محل متواري مي شود.

اين مقام مسئول خاطر نشان كرد:با شناسائي اين متهم به نام "ج-ع" دستگيري وي در دستور كار قرار گرفت و در حالي كه اين فرد با پوشش زنانه قصد ورود و سرقت داشت با هوشياري ماموران دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان گفت:اين متهم سابقه دار پس از انتقال به كلانتري و در بازجويي هاي صورت گرفته به سرقت چهار كپسول شش كيلويي آتش نشاني و يك دستگاه دوربين عكاسي اعتراف كرد.

خاني پور با اشاره به اينكه با تلاش ماموران مالخر نيز شناسائي و دستگير شده است، اظهار داشت: متهم دستگير شده در اعترافات خود به پليس گفت كه با سر كردن چادر زنانه و با در دست داشتن يك چمدان بزرگ وارد مجتمع هاي مسكوني شده و پس از سرقت، اموال مسروقه را در چمدان پنهان كرده و از ساختمان خارج مي شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار