خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

شهدای ورزشکار در تربیت جسم و روح موفق بودند

خبرگزاری بسیج: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در کنگره شهدای ورزشکار استان با بیان اینکه شهدای ورزشکار دارای جایگاه برتر نزد خدا هستند، گفت: شهدای ورزشکار توانستند در بعد تربیت جسمی و روحی موفق باشند.
کد خبر: ۸۶۳۸۰۰۶
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله شبستری افزود: شهدا به مقامی رسیدند که بالاتر از آن مقامی وجود ندارد چراکه بذل جان مهمترین انفاق است و خانواده شهدا که توانسته اند چنین فرزندانی تربیت کنند شایسته قدردانی هستند.

وی با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی ورزش و ورزشکاری مورد توجه بوده و ورزش در مسیر پیشرفت قرار دارد، اظهار داشت: جوانان ایرانی در مسابقات مختلف بین المللی و ورزشی موفقیت کسب می کنند و در صورت برنده شدن حتی مقام معظم رهبری پیام می دهند چرا که پرچم جمهوری اسلامی به اهتزاز درآمده و نوعی سربلندی برای همه ملت است.
وی، با تاکید به ورزش همگانی یادآور شد: ورزش هایی مانند پیاده روی، شنا و تیراندازی باید در جامعه ترویج یابد تا انواع بیماری ها و امراض مختلف وجود نداشته باشد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه عمل به اخلاق باید سرلوحه فعالیت ورزشکاران ایرانی قرار بگیرد، بیان کرد: نباید رقابت ها با بی حرمتی همراه شود چراکه این وضعیت خلاف شئونات اسلامی و اخلاقی می باشد.

کنگره یاد و نام ۱۰شهید ورزشکار دفاع مقدس و دو شهید ورزشکار مدافع حرم به همت بسیج ورزشکاران اذربایجان شرقی گرامی داشته شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها