همزمان با هفته تربیت اسلامی:

همایش تجلیل از فعالان پرورشی بویراحمد برگزار می شود

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از برگزاری همایش تجلیل از فعالان پرورشی بویراحمد در اسفند ماه سال جاری خبر داد و گفت: این همایش همزمان با هفته تربیت اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۸۰۹۶
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳

سید علی‌اکبر هاشمی در نشست برنامه‌ریزی ستاد هفته تربیت اسلامی با تبریک ولادت حضرت زینب(س) گفت: تربیت مهم‌ترین راه رسیدن انسان به کمال است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد راه‌اندازی مراکز پرورشی و تربیتی در مدارس را مهم دانست و بیان کرد: تعلیم و تربیت زمانی موثر است که دانش‌آموزان در کنار تعلیم، تربیت دینی و اسلامی را نیز فرا گیرند.

وی با اشاره به هفته تربیت اسلامی در اسفند ماه، گفت: هشتم اسفند نخستین روز این هفته خواهد بود و برنامه‌هایی از سوی آموزش و پرورش شهرستان در این روز برگزار می‌شود.

این مسئول از اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و تربیتی در هفته تربیت اسلامی خبر داد و گفت: از مربیان فعال پرورشی شهرستان بویراحمد در این هفته تقدیر می‌شود.

هاشمی از برگزاری همایش بزرگ تجلیل از فعالان پرورشی شهرستان بویراحمد در اسفند ماه سال جاری خبر داد و بیان داشت: این همایش در یکی از روزهای هفته تربیت در شهرستان بویراحمد برگزار خواهد شد.

سید ضیاء مرادی در این نشست نقش مربیان پرورشی را در تربیت دانش‌آموزان به عنوان نسل آینده جامعه موثر عنوان کرد و یادآور شد: مربیان پرورشی جهت تربیت صحیح دانش‌آموزان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با اشاره به برگزاری جشن تکلیف دختران با حضور بیش از 200 دانش‌آموز از 55 مدرسه در یاسوج، اجرای چنین برنامه‌هایی با مدیریت مربیان پرورشی را نشان‌دهنده توانمندی و شایستگی بالای نیروهای تربیتی مدارس عنوان کرد.

این مسئول نقش مربیان تربیتی در مدارس را برجسته و مهم دانست و یادآور شد: با حضور مربیان تربیتی در مدارس دانش‌آموزان علاوه بر تعلیم با تربیت اسلامی و رسیدن به کمال حقیقی انسان آشنا می‌شوند.

وی از اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته تربیت اسلامی خبر داد و گفت: تجلیل از فعالان پرورشی بویراحمد، دیدار با امام جمعه یاسوج، شرکت در نماز عبادی و سیاسی جمعه و دیدار با خانواده شهدای تربیتی از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

ارسال نظرات