دبیر جشنواره فرهنگی هنری « تجلی بصیرت» عنوان کرد

دهم اسفند آخرین مهلت شرکت درجشنواره فرهنگی، هنری تجلی بصیرت

مهران محمدی گفت: این جشنواره به همت سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل و به منظور پاسداشت حماسه انقلابی مردم در ۹ دی ۸۸ ، جشنواره فرهنگی هنری«تجلی بصیرت» در رشته ها و بخش های مختلف برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۳۸۱۹۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، دبیر جشنواره فرهنگی هنری « تجلی بصیرت» گفت: این جشنواره به همت سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل و به منظور پاسداشت حماسه انقلابی مردم در ۹ دی ۸۸ ، جشنواره فرهنگی هنری« تجلی بصیرت» در رشته ها و بخش های مختلف برگزار می شود.

وی افزود: در نهم دي 88 مردم ايران در سراسر نقاط كشور با بصيرت و حضور آگاهانه، آرزوهاي فتنه گران را نقش بر آب و چشم طمع دشمناني كه قصد براندازي نظام اسلامي را داشتند كور كردند و اين حضور با شكوه قلب هاي دوستان و ياران انقلاب اسلامي را گرما بخشيد تا عزم و اراده آنان براي پاسداري از انقلاب اسلامي همچنان استوارتر باشد.

محمدی اذعان داشت: سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل با همکاری و مشارکت سازمان های فرهنگی هنری استان، جشنواره تجلی بصیرت را مي كند تا نقش خود در راستای ترویج فرهنگ ولایی ایفا نماید.

وی افزود: این جشنواره که ناظر به موضوعات ولایت مداری، فتنه و بصیرت، حماسه انقلابی 9دی 88، نقش مردم در خنثی سازی فتنه 88، تقابل اسلام ناب و اسلام آمریکایی، جنگ نرم و جبهه انقلاب و ... می باشد، در سه بخش اجرایی می شود.

دبیر جشنواره فرهنگی هنری تجلی بصیرت خاطرنشان کرد: بخش هنری شامل آواها و نواهای حماسی و انقلابی، فیلم مستند، عکس، کاریکاتور، خوشنویسی و در بخش ادبی شامل شعر، داستان کوتاه و خاطره نویسی خواهد بود.

وی اضافه کرد: به منظور پاسداشت تلاش اصحاب رسانه، این جشنواره از یک بخش رسانه ای نیز برخوردار است که شامل گزارش، خبر تولیدی، یادداشت و سرمقاله و تحلیل خواهد بود.

محمدی گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را تا 10 اسفند ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان ساحلی اردبیل، ساختمان اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی، دفتر سازمان بسیج هنرمندان استان و یا از طریق رایانامه به آدرس: M.khabarha@gmail.com ارسال نمایند.

محمدی تصریح کرد: هیات داوران این جشنواره در بخش های سه گانه انتخاب شده اند و پس از اتمام زمان دریافت آثار کار بررسی و داوری آغاز خواهد شد تا اختتامیه جشنواره در فروردین 95 همزمان با روز هنر انقلاب اسلامی برگزار شده و برگزیدگان مورد تجلیل قرار گیرند.

وی افزود علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص مشخصات آثار می توانند به سایت سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل مراجعه نمایند.

ارسال نظرات