خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولایت تبریز:

باورهای سنتی مانع شکسته شدن برخي عقاید است

خبرگزاري بسيج: فرمانده سپاه ولایت تبریز در آئین افتتاح هسته مشاوره فاطمه زهرا(س) اين سپاه در مجتمع رفاهی درمانی سلوا، با اشاره به نقش مشاوره در آموزش و پرورش انسان ها و استقبال نكردن برخي از اين خدمات، گفت: متاسفانه هنوز باورهای سنتی مانع شکسته شدن برخي عقاید می شود.
کد خبر: ۸۶۳۸۲۷۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، نادر ارسلانی با انتقاد از فرهنگ استفاده نکردن از چراغ راهنما و خط عابر پیاده به عنوان يكي از مشكلات اجتماعي، افزود: متاسفانه برخي ها از لحاظ فیزیکی با تکنولوژی همراه می شوند ولی از لحاظ فکری و ذهنی، هنوز به این باور نرسیده اند.

وی با اشاره به خدمات اين هسته مشاوره، بيان داشت: خانه مشاوره -که متشکل از کارشناسان روانشناسی با موضوعیت مهارت های زندگی و آسیب های اجتماعی هستند-، برای هر پایگاه مقاومت، هر ماه یک نشست برای آحاد بسیجیان بر اساس تهدیدها و آسیب هایی که در هر حوزه استحفاظی وجود دارد، برگزار می کنند.

ارسلانی ادامه داد: اين طرح در حوزه یک برادران و خواهران، یک سال به صورت پایلوت اجرا و بازخوردها و نقاط قوت و ضعف طرح برای رسیدن به اهداف مورد نظر، بررسي مي شود.

وي خاطرنشان كرد: بسیجیان و آحاد مردم مي توانند مشکلات مختلف خود را از طریق پیامک با خانه مشاوره در ارتباط گذاشته و در صورت لزوم، مراجعه حضوري داشته باشند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها