خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای سپاه عاشورا:

ملت باید ویژگی های لازم كانديداها را زیر ذره بین قرار دهند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای سپاه عاشورا با اشاره به نقش مردم در انتخابات گفت: ملت باید ویژگی های موردنظر خود را درباره كانديداها زیر ذره بین قرار دهند.
کد خبر: ۸۶۳۸۲۷۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی در جمع بسیجیان حوزه حضرت قاسم(ع) سپاه غدیر تبریز، افزود: انتخابات هفتم اسفند، فرصتی دوباره برای انتخاب افراد شایسته و صالح برای مسئولیت پذیری در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی است.

وي اظهار داشت: حضور حداکثری و پرشور در انتخابات و تصمیم گیری برای سرنوشت و آینده کشور، جزو حقوق اجتماعی و تکالیف دینی هر فردی در جامعه اسلامی و مردم سالاری دینی است.

وی با اشاره به اين آیه قرآنی كه خداوند سرنوشت یک ملت را تغییر نمی دهد مگر آنکه خودشان دست به این تغییرات ناخواسته بزنند، خاطرنشان كرد: ملت ایران، سرنوشت خود را در طول تاریخ انقلاب اسلامی و با حضور در صحنه های اجتماعی، به دست خود رقم زدند.

حجت الاسلام عباسی ولایی با تاكيد بر تلاش دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) و انقلاب اسلامی براي بر هم زدن جامعه دینی و اسلامی، ادامه داد: دشمنان به دنبال کینه ستیزی و دین ستیزی بوده و نقشه های شوم خود را در ایجاد دو دستگی در بین اقشار امت ایران اسلامی و مسئولان کشور مي دانند ولي وحدت امت اسلامی در سایه لطف امام زمان(عج) هرگز گسیخته و گسسته نخواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها