فرماندار گرمی:

باید استعداد نخبگان قرآنی شکوفا شود

باید نخبگان قرآنی در شهرستان گرمی شناسایی شده و استعدادهای این افراد بارور و شکوفا شود.
کد خبر: ۸۶۳۸۴۸۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، میرعلی رحیمی‌زاد در همایش بزرگ موسسات مردمی و خانه‌های قرآن شهری و روستایی در گرمی با تبریک ولادت حضرت زینب(س) اظهار داشت: حضرت زینب(س) اسوه صبر و پایداری و استقامت بود چرا که وقتی با آن همه مصیبت روبه‌رو شد فرمود من جز زیبائی چیزی ندیدم و با اعتقاد راسخ و ایمان قلبی به حقانیت طریق انبیاء و ائمه همه چیز حتی شهادت عزیزترین و نزدیکترین کسان خود را زیبا می‌دید.

وی مادران معظم شهدا را پیروان واقعی حضرت زینب(س) برشمرد و بیان کرد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی کم مادرانی نداشتیم که خود، فرزندان نوجوان و جوان‌شان را بدرقه جبهه‌های جنگ می‌کردند و از شهادت و تقدیم عزیزترین کس خود به دین و انقلاب احساس غرور و رضایت داشتند.

رئیس شورای برنامه‌ریزی شهرستان گرمی به اشاره به مشکلات اعتباری مراکز فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در شهرستان گفت: برای سال 95 برنامه ویژه‌ای در بخش فرهنگی که فعالیت‌های قرآنی را نیز شامل می‌شود داریم و اعتبارات این فصل افزایش می‌یابد.

رحیمی‌زاد با بیان اینکه در حال حاضر 16 موسسه و خانه قرآن در شهرستان گرمی فعال است، افزود: باید نخبگان قرآنی در شهرستان گرمی شناسایی شده و استعدادهای این افراد بارور و شکوفا شود که با افزایش اعتبارات قرآنی می‌توان در این زمینه اقدامات اساسی انجام داد.

وی با اشاره به عملکرد و تلاش‌های دولت یازدهم در خدمت‌رسانی و حل مشکلات مردم تصریح کرد: با وجود مشکلات مالی دولت و تحریم‌های اقتصادی، اجرای پروژه‌های عمرانی تعطیل نشده است و در دهه فجر امسال شاهد تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن 87 پروژه عمرانی، اقتصادی و خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف بودیم.

فرماندار شهرستان گرمی با بیان اینکه سال 95 سال رونق و تحول اقتصادی کشورمان خواهد بود اظهار کرد: امیدواریم با همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت شاهد حل مشکلات اقتصادی با برنامه‌ریزی‌های دولت یازدهم در سال آینده باشیم.

با حضور مسئولان و 300 نفر از بانوان و فعالان قرآنی شهرستان گرمی سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب(س) گرامی داشته شد و از چهره‌های قرآنی بانو در این مراسم با اعطای هدایایی تجلیل شد که اجرای سرود و تواشیح و پخش کلیپ از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

ارسال نظرات