به همت مركز درمان ناباروري قفقاز جهاددانشگاهی:

زوج نازايي پس از 20 سال زندگي مشترك صاحب فرزند شدند

با رفع مشکل نازایی و با استفاده از روش IVF در مركز درمان ناباروري قفقاز جهاددانشگاهي اردبيل، زوجی پس از 20 سال زندگی مشترک صاحب فرزند شدند.
کد خبر: ۸۶۳۸۷۵۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبيل، پزشک معالج این زوج در حاشیه تولد این نوزاد گفت: اين زوج كه طي يك سال گذشته مراحل درماني خود را در مركز درمان ناباروري قفقاز جهاددانشگاهي اردبيل سپري كرده بودند صاحب یک فرزند دختر شدند.

دکتر رویا گسیلی با بیان اینکه «معصومه» شصتمین كودكي است كه با استفاده از روش IVF در اين مركز به دنيا آمده است تصریح کرد: این زوج که مرد 55 سال و زن 44 سال دارد پس از 4 بار تجربه ناموفق IVF در مراکز درمان ناباروری سایر استان‌های کشور، پارسال به مركز درمان ناباروري قفقاز مراجعه کردند و در نخستین عمل IVF خود صاحب فرزند شدند.

وی افزود: خوشبختانه همزمان با این تولد شاهد تولد شصت و یکمین فرزند IVF ای مرکز درمان ناباروری قفقاز نیز بودیم گفت: زن 24 ساله‌ای هم پس از 6 سال نازایی و در اولین بار استفاده از این روش صاحب فرزند دختر به نام زینب شدند.

مدیر مرکز درمان ناباروری قفقاز شادی بخشیدن به زندگی زوج‌های ناباور را امری خداپسندانه عنوان و خاطرنشان کرد: باید همه مسئولان و خیرین دست در دست هم دهند و برای رفع مشکل زوج های نابارور مساعدت نمایند.

پدر معصومه و پدر زینب هم ضمن قدردانی از کادر مرکز درمان ناباروری قفقاز، صاحب فرزند شدن خود را مدیون عنایت خداوند متعال و تلاش شبانه‌روزی کادر این مرکز دانست و از زوج‌های نابارور خواست از لطف الهی ناامید نشوند و برای رفع مشکل خود، از روش‌های درمانی توصیه شده استفاده کنند.

ارسال نظرات