نماینده ولی فقیه در لرستان:

بصیرت و استقامت عامل پیروزی حق بر باطل هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: بصیرت و استقامت عامل پیروزی حق بر باطل هستند.
کد خبر: ۸۶۳۸۷۶۲
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی شب گذشته در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه معبر بصیرت بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با طرح این سوال که رمز غلبه حق بر باطل چیست و چرا نام پیامبر (ص)در ماذنه ها بلند است اما باطلان رفاه طلب و جاه طلب، زراندوز ان و طاغوتیان نامی از انها نیست و منفور تاریخ هستند گفت: رمز پیروزی حق بر باطل بصیرت و استقامت است و در واقع پرچم حق به دست هر کس داده شد متاثر از این دو عامل بوده است.

میرعمادی اظهار داشت: منظور از استقامت، استقامت بر آرمانها، استقامت بر ارزشها و پایداری بر دستورات الهی است.

وی اضافه کرد: دشمن شناسی، آگاهی به ترفندهای دشمن، شناخت جریان های انحرافی و باطل به عنوان مسائلی که رهبر معظم انقلاب در هر سخنرانی بر آن پافشاری می کندموجب پیروزی حق بر باطل می شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه غفلت از بصیرت و استقامت موجب شکست است گفت: ارزشهای ما ایمان، حجاب، عفت، توکل بر خدا، سازش ناپذیری، تقید و التزام به دستورات دین و اصل مترقی ولایت فقیه و تبعیت از آن است.

میرعمادی از ولایت به عنوان بزرگترین نعمت و عامل سعادت و رستگاری نام برد و اظهار داشت: تمسک به ولایت راه نجات است .

وی با بیان اینکه پیام شهیدای ما با تجربه 37 سال انقلاب این است که با بصیرت، صبر و استقامت می توان به قله های پیشرفت نائل آمد، بر تمام قدرتهای مادی قلبه کرد و پرچم اسلام و بیداری اسلامی را در دنیا برافراشت تصریح کرد: امروز نتیجه بصیرت و استقامت در عراق و سوریه پیروزی را برای این کشورها به ارمغان آورده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: یادمان نرفته است که تمام کشورهای اروپایی، آمریکا و مرتجعین عرب دست به دست هم دادند تا رژیم سوریه را سرنگون کنند اما با بصیرت و استقامت مردم این کشور تاکنون موفق نشده اند و در یمن و لبنان هم این سیاست را دنبال کردند و با مقاومت جوانان یمنی و حزب الله مواجه شدند.

میرعمادی بیان کرد: یادمان نرفته است که اعراب در جنگ شش روزه مغلوب اسرائیل شدند؛ اما در این برهه از زمان با استقامت و بصیرت مسلمانان دشمنان با شکست های مکرر مواجه شدهاند.

وی در پایان بیان کرد: پیام نمایشگاه معبر بصیرت این است که با بصیرت و استقامت می توان به پیشرفت، عدالت و پیروزی دست یافت.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه دشمن اصلی ما آمریکا است و با این حال غرب گرایی و تمایل دوستی و خضوع در برابر آمریکا موجب ذلت و خواری می شود.

وی با بیان اینکه یکی از سنت های الهی از اول آفرینش پیکار حق و باطل بوده است افزود: وقتی که خداوند انسان را آفرید به ملائکه و شیطان دستور دارد که بر انسان سجده کنند؛ اما شیطان سر باز زد و اینجا جنگ بین جق و باطل شروع شد؛ به گونه ای که شیطان کینه انسان را به دل گرفت و قسم خورد که انسن ها را منحرف کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه پس از سرباز زدن شیطان از سجده بر انسان جنگ حق و باطل میان هابیل و قابیل در گرفت گفت: سنت الهی رویارویی حق در برابر باطل با رویارویی حضرت ابراهیم(ع) در برابر نمرود، حضرت موسی بن عمران کلیم الله در برابر فرعون، پیامبر (ص) در برابر ابوجهل، ابولهب و ابوسفیان، اولین مظلوم اسلام امام (ع) علی در برابر ناکسین، قاسطین و مارقین جریان پیدا کرد تا در قرن حاضر امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در برابر طاغوت زمان یعنی رژیم شاه ایستادگی کرد و بر باطل پیروز شد.

میرعمادی با بیان اینکه غلبه حق بر باطل از سنت های خداوند بوده است و در انقلاب اسلامی ایران شاهد تحقق این سنت بودیم اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی بودیم حق بر با طبل و یا به تعبیری دیگر خون بر شمشیر پیروز شد.

وی ادامه داد: هر جا که پرچم حق برافراشته می شود باطل آرام نمی گیرد و توطئه ها شروع می شود به عنوان نمونه زمانی که پرچم اسلام توسط پیامبر(ص) در مکه برافراشته شد دشمنی های باطل گرایان از اذیت و آزار جسمی و ریختن خار و خاشاک بر سر پیامبر(ص) گرفته تا تهدید و تحریم سه ساله در شعب ابی طالب و توطئه ترور در لیلة المبیت و تحمیل جنگ های ناخواسته را دنبال کردند؛ اما حق همواره پیروز شد.



ارسال نظرات