شهردار اردبیل:

پروژه‌های نیمه تمام تمام می شود

حمید لطف‌اللهیان گفت: شهرداری اردبیل در رابطه با اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری در اردبیل اهتمام ویژه‌ای دارد که اقدامات برای تکمیل این پروژه‌ها انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۸۸۷۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار داشت: در رابطه با متمم بودجه شهرداری اردبیل در سالجاری بررسی‌های کارشناسی انجام شده و درآمده ارائه شده در بخش‌های جاری و عمرانی بوده است که در بخش جاری بیش از 8 میلیارد تومان در متمم بودجه شهرداری اردبیل افزایش صورت گرفته است.

وی گفت: بخش از افزایش این هزینه‌ها به دلیل افزایش‌های قانونی حقوق و بخش دیگری نیز برای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل تخصیص یافته است که اصلاحات در این مورد نیز انجام شده و متمم بودجه اصلاح شده مورد تصویب شورای شهر اردبیل واقع شد.

شهردار اردبیل افزود: شهرداری اردبیل در رابطه با اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری در اردبیل اهتمام ویژه‌ای دارد که قطعا به محض مساعد شدن هوا، اقدامات برای تکمیل این پروژه‌ها انجام می‌شود و در کنار این طرح‌ها نیز، شهرداری اردبیل مصمم است که پروژه‌های بزرگ را نیز در سال آینده با جدیت اجرا کند.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: شهرداری اردبیل در رابطه با آزادی زندانیان غیرعمد دیه در اردبیل و در راستای کمک به آزادی زندانیان غیرعمد دیه مبلغ 127 میلیون ریال را برای آزادی 3 زندانی تخصیص داده است که این افراد به آغوش خانواده خود بازگردند.

وی در مورد نیازهای توسعه حمل و نقل شهری بیان کرد: یک سیستم حمل و نقل پایدار نیازمند فعالیت‌هایی بیش از کنترل آلودگی هوا، ترافیک یا کاهش مصرف سوخت است و بررسی‌ها نشان داده است که هیچ راه حل منفردی برای حل مشکلات پیچیده حمل و نقل وجود ندارد و رفع چنین مشکلی نیازمند یک ساز و کار جامع، پویا و قابل اطمینان است.

ارسال نظرات