عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

اقتصاد محرمانه ذینفعان قراردادهای پسابرجام را پنهان می‌کند!

غلامحسین شیری علی آباد گفت: اقتصاد غیر شفاف مردم را نامحرمان اقتصادی در قراردادهای پژو تلقی می ‎سازد که ضربه زننده به استقلال کشور و رفاه مردم است.
کد خبر: ۸۶۳۸۹۰۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

غلامحسین شیری علی آباد نماینده مردم هشترود و عضو کمیسیون اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: خلأ بخش خصوصی در صنعت، تجارت، معدن و کشاورزی  بارز است که دولت باید بتواند با رعایت منافع ملی، کشور و مردم  اولویت دهی خاص به بخش خصوصی دهد تا دستیابی به اهداف پیشرفت اقتصادی کشور میسر شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه کسانی که از کشورهای خارجی پور سانت کلان دریافت می‎کنند و برخلاف منافع ملی حرکت می کنند باید فاش گردند اظهار داشت: البته برای من اثبات  نشده است افرادی با عناوین دولتی به چنین اعمال متخلّفانه‎ای بپردازند و اگر چنین باشد باید تاوان خلافکاری از آنها باز پس گیری شود.

شیری علی آباد گفت: در زمینه قرارداد پژو فرانسه به دلیل فرارسیدن موعد انتخابات از سوی نمایندگان مجلس درخواست نبوده است و بالطبع اطلاعات پایه‎ای نسبت به این قرارداد کم است و بررسی قرارداد پژو از هیات دولت مقدور نگردید .

عضو کمیسیون با انتقاد از ویز صنعت که مردم را نامحرم تلقی می‎سازد بیان داشت: همیشه مردم، محرمان نظام هستند و داشتن آگاهی از حقوق التزامی مردم است.

وی در پایان افزود: اقتصاد غیر شفاف مردم را نامحرمان اقتصادی در قراردادهای پژو تلقی می ‎سازد که ضربه زننده به استقلال کشور و رفاه مردم است.

ارسال نظرات