خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه:

بی بصیرتی در انتخابات می تواند تهدیدی برای کشور باشد

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در نشست روشنگری طلاب میانه با بیان اهمیت حضور بصیرانه در انتخابات گفت: بی دقتی و عدم مراقبت از توطئه های دشمن در انتخاب اصلح، موجب تهدید و نگرانی در کشور و ایجاد شکاف در جامعه می شود.
کد خبر: ۸۶۳۹۲۳۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد افزود: انتخابات در همه دوره ها می تواند برای کشور فرصت باشد هم تهدید، چنانچه ملت با بصیرت و آگاهی وارد صحنه انتخابات شوند فرصت پیشرفت و آبادانی کشور را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه بحث نفوذ جدی است تصریح کرد: اگر رای آحاد ملت با تمام قدرت به اهداف خود برسد و قلب دشمن را همچون گلوله ای مسموم بشکافد، حیات دشمن را به خطر انداخته و باعث نابودیش می شود.

حجت الاسلام امیرنژاد ادامه داد: همه ملت مکلّف و موظّف به شرکت در انتخاباتند این شرکت موجب بیمه شدن کشور شده و سرافرازی و سربلندی آن را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیون همواره در همه عرصه های مورد نیاز کشور پیشتاز بوده اند، طلاب را بر بصیرت افزایی ملت فراخواند و گفت: با نقش هدایت گرانه خود در بوجود آمدن مجلسی قوی، استکبارستیز و ارزشی بکوشید تا در مقابل خون شهدا مدیون نباشید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه افزود: حرکت در مسیر ولایت موجب خواهد شد تا از خط مستقیم منحرف نشده و راه های نفوذ دشمن بسته شود.

نشست سیاسی و بصیرت افزایی با حضور دهها نفر از طلاب بسیجی در حوزه علمیه برادران میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها