خبرهای داغ:
هفته 21 لیگ برتر فوتبال کشور

ویسی در اندیشه تداوم صدرنشینی

در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، یاران ویسی در قم به دنبال تداوم صدرنشینی و جوانان با انگیزه استقلال در فکر اثبات خود هستند.
کد خبر: ۸۶۳۹۳۲۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور از فردا در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود و سه تیم خوزستانی این رقابت‌ها نیز هر یک با وضعیت متفاوتی وارد این عرصه خواهند شد. 

در همین چارچوب فولاد خوزستان برای اینکه ثابت کند روند رو به رشد این تیم اتفاقی نبوده و باخت مقابل پرسپولیس پایانی بر موفقیت‌های اسکوچیچ نیست، باید به اصفهان سفر کند تا رو در روی ذوب‌آهن قرار گیرد. 

فولادی‌ها که برای دومین هفته پیاپی در خارج از خانه به مصاف حریف خود خواهند رفت، سعی دارند پس از توفیق استقلال اهواز در اصفهان، این بار به‌عنوان دومین میهمان خوزستانی ذوب‌آهن در دو هفته گذشته، با دست‌پر از فولادشهر بازگردند. 

قرمزپوشان اهوازی برای رهایی از انتهای جدول نیاز مبرمی به کسب برد در این دیدار دارند و برای رسیدن به این پیروزی، مطمئناً سرمربی کروات قرمزها تدابیر ویژه‌ای را اندیشیده است. 

فولاد خوزستان فردا پنج‌شنبه از ساعت 16 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میهمان ذوب‌آهن خواهد بود. 

در همین چارچوب روز جمعه نیز در اهواز، شاگردان سیاوش بختیاری‌زاده کار سختی را در مقابل نفت تهران دارند، تیمی بحران‌زده به اهواز سفر خواهد کرد تا در مقابل جوانان جویای نام و تازه‌نفس استقلال قرار گیرد که تشنه کسب پیروزی رد لیگ برتر هستند. 

نفتی‌ها که حالا حتی هزینه غذا و بلیت هواپیمای خود را هم ندارند، در انتظار نتایج خیره‌کننده خود هستند تا شاید بتوانند کمی از سختی دوران بحران در تیم نفت کم کنند. 

این دیدار را می‌توان تقابل انگیزه‌ها نامید تا با کسب پیروزی در آن راه دراز خروج از بحران به‌سرعت طی شود. 

تیم فوتبال استقلال اهواز روز جمعه از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی اهواز میزبان نفت تهران خواهد بود. 

در دیگر دیدار نمایندگان خوزستان نیز استقلال خوزستان به قم سفر می‌کند تا در مقابل صبا صف‌آرایی کند، این دیدار تقابل سرمربیان را در پی خواهد داشت، تجربه علی دایی و تفکر عبدالله ویسی به جذابیت‌های این دیدار خواهد افزود. 

شاگردان ویسی برای تداوم صدرنشینی خود به قم سفر خواهند کرد و قطعاً به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کنند، این دیدار برای استقلالی‌های خوزستان از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که آبی‌پوشان پایتخت مترصد از دست دادن امتیاز توسط یاران ویسی هستند تا صدر جدول را باز پس گیرند. 

در کل هفته حساسی برای نمایندگان استان خوزستان در لیگ برتر پیش‌بینی می‌شود و اهمیت نتایج در این آوردگاه باعث خواهد شد تا علاقمندان زیادی نتایج این هفته را دنبال کنند. 

باید منتظر ماند و دید که در پایان هفته بیست و یکم، جایگاه تیم‌های خوزستانی در جدول دست‌خوش تغییر خواهد شد و یا اینکه رتبه کنونی آنان تغییری نخواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها