فرمانده سپاه خلخال:

حضور مردم در صحنه معادلات دشمن را در هم خواهد ریخت

مصطفی کریمی گفت: هفتم اسفند به عنوان یک روز آرمانی محسوب شده و باید به عنوان روزی دوباره برای رای به نظام جمهوری اسلامی و روزی برای یاس دشمنان باشد.
کد خبر: ۸۶۳۹۳۷۶
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، مصطفی کریمی در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و ائمه جمعه و جماعات خلخال با مهم شمردن انتخابات و حضور مردم اظهار کرد: حضور مردم در صحنه بار دیگر معادلات دشمن را در هم خواهد ریخت.

وی افزود: دشمن در تلاش است تا به نوعی با انواع فریب‌ها و راه‌اندازی جنگ‌های روانی امید ملت به نظام جمهوری را کاهش دهد ولی این مردم که سابقه حضور در انقلاب اسلامی با همراهی امام خمینی (ره) را در سابقه درخشان خود و حضور در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن نیز مقاومت در 37 سال انقلاب اسلامی در همراهی رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای را دارند هرگز امیدشان را از دست نخواهند داد.

فرمانده سپاه خلخال گفت: هفتم اسفند به عنوان یک روز آرمانی محسوب شده و باید به عنوان روزی دوباره برای رای به نظام جمهوری اسلامی و روزی برای یاس دشمنان باشد.

کریمی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حضور در انتخابات از تمام اقشار مختلف مردم و از بسیجیان خواست تا با حضور در پای صندوق‌های رای منتخبین خود را انتخاب کنند.

این مسئول با تقدیر از مردم انقلابی خلخال برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن یادآور شد: حماسه دیگر حضور مردم حضور در انتخابات است که همچنان با عشق به نظام و آ‌رمان‌های انقلاب اسلامی و دستاورد شهدا در هفتم اسفندماه نیز حماسه‌ای دیگر در تایید نظام جمهوری اسلامی ایران رقم خواهند زد.

فرمانده سپاه خلخال ادامه داد: دشمن تمام قوای خود را در حال حاضر در راه تقویت جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران مصرف کرده و در جنگ سخت و جنگ نیمه سخت نتوانسته است به اهداف کامل خود برسد.

کریمی از مردم خواست تا با احترام به قانون و حضور در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری برگزیدگان خود را انتخاب و یک‌بار دیگر بصیرت مردمی ملت ایران را در دنیا به نمایش بگذارند.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: هفتم اسفند روز سرنوشت‌ساز ملت ایران در برابر دنیاست که عزت و اقتدار دوباره ایرانی به نمایش گذاشته خواهد شد.

ارسال نظرات