امام جمعه بیله‌سوار عنوان کرد

7 اسفند، نمایش واقعی مردم‌سالاری دینی

در هفتم اسفندماه مردم نمایشی واقعی از دموکراسی مردم‌سالاری دینی را به نمایش می‌گذارند و برای همیشه به بدخواهان پاسخی منفی در پیگیری توطئه‌های خود می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۳۹۶۹۷
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار،حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر مرزی بیله‌سوار فصل انتخابات را فصل رقابت بر معیار عقل و منطق توصیف کرد و ادامه داد: به دور از احساسات و عواطف کاندیداها باید توانمندی خود را برای مردم بازگو کنند و این رأی مردم است که در هفتم اسفندماه تعیین می‌کند که چه کسی باید راهی مجلس شود.

وی جایگاه مجلس را یک جایگاه وسیع و والا در عرصه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی توصیف کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم شایستگان را راهی این جایگاه و مرتبط کنیم باید به انتخاب اصلح دست بزنیم.

قیاسی با اشاره به ویژگی‌ یک کاندیدای اصلح و در تراز شایستگی نظام اسلامی بیان کرد: ولایتمداری، مردم‌داری و صداقت همراه با شجاعت برجستگی یک کاندیدای اصلح است.

امام جمعه بیله‌سوار تسریح کرد: در هفتم اسفندماه مردم نمایشی واقعی از دموکراسی مردم‌سالاری دینی را به نمایش می‌گذارند و برای همیشه به بدخواهان پاسخی منفی در پیگیری توطئه‌های خود می‌دهند.

خطیب جمعه شهرستان بیله‌سوار افزود: مشکلات و معضلات جامعه و مردم به رغم پیشرفت‌ها همچنان متعدد است و یک نماینده شایسته می‌تواند با اولویت از ظرفیت مجلس استفاده کرده و در حل مشکلات گام بردارد.

حجت‌الاسلام کریم قیاسی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ‌ایام فاطمیه فرصت مناسبی است که بازشناسی حقیقی از زندگی و شخصیت بزرگ بانوی اسلامی انجام شود تا نسل امروز و آینده بیشتر با این فضیلت‌ها و معارف آشنایی پیدا کنند.

وی حضرت زهرا (س) را نمونه کامل از زن عاشق به خانواده، فرزندان و همسر ارزشمند خود توصیف کرد و گفت: آن حضرت مصداقی کامل و الگویی شایسته از سبک و سیاق زندگی اسلامی و دینی است که هیچ وقت این راه و روش رنگ کهنگی به خود نمی‌گیرد.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار به برپایی محافل و مجالس عزاداری ایام فاطمیه اشاره کرد و افزود: در تقارن این ایام با تبلیغات کاندیداها انتظار می‌رود هیچ‌گونه حرمت‌شکنی به ایام با فضیلت فاطمیه انجام نشود که همه با حفظ حریم دینی و اسلامی سعی کنند تا الگوها و ارزش‌های دینی و اسلامی را رعایت کنند.

ارسال نظرات