امام جمعه خلخال:

هفتم اسفند ماه خلق حماسه دیگر در دفاع از انقلاب است

چشم دنیا و استکبار به این انتخابات است که ببیند مردم چگونه از نظام خود حمایت می کنند.
کد خبر: ۸۶۳۹۷۰۰
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام  امیر رشتبری خطیب نماز جمعه خلخال با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: هفتم اسفندماه صحنه ای دیگر برای حضور و خلق حماسه ای عظیم برای دفاع از انقلاب اسلامی است.

رشبتری گفت: رهبرمعظم انقلاب در سخنان ارزشمند خود بارها بی اعتمادی ملت ایران به آمریکا و اینکه این کشور مورد اعتماد نیست و اینکه فقط با دنبال کردن پروژه نفوذ به دنبال اهداف خود است را بیان داشته اند و در این خصوص نیز راهکارهای لازم به مسئولین و مردم تذکر کرده شده و دشمنی امریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران ثابت شده است.

رشتبری 7 اسفند را با اهمیت عنوان نمودو گفت: چشم دنیا و استکبار به این انتخابات است که ببیند مردم چگونه از نظام خود حمایت می کنند.

رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اخلاق انتخاباتی گفت: نامزدها قولی به مردم ندهند که از عهده عمل آن بر نیایند .

رشتبری گفت: مردم در انتخاب اصلح ها به دنبال ملاک های امام و شهدا ورهبری در بین نامزدها باشند و نامزدها نیز صداقت را در معرفی خود داشته و به معرفی برنامه های خود بپردازند و از اغراق و بیان قول های ناممکن پرهیز نمایند.

رشتبری گفت: دنیا در هفتم اسفند ماه نظاره گر حضور شکوهمند شما مردم خلخال همپای مردم سراسر کشور خواهد بود و با بصیرت این ملت پای صندوق رای حاضر و این انقلاب و نظام را حمایت خواهند کرد.

ارسال نظرات