لیستهای انقلابیون متدین راهی برای انتخاب درست

در گذشته تشخیص های فردی راه انتخاب بود اما به دلیل عدم شناخت کافی افراد از خصوصیت نامزدها، لیستهای منتشره از سوی انقلابیون متدین راه انتخاب درست است.
کد خبر: ۸۶۳۹۷۵۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶
خبرگزاری بسیج مازندران،  سرلشگر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده سپاه کربلا در جمع فرماندهان  و هادیان سیاسی نواحی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج مرکز مازندران راه حل مقام معظم رهبری را در انتخاب درست، توجه به لیستهایی دانست که از سوی متدینین انقلابی صادر می شود.
وی راه اطمینان بخش در  انتخاب درست را اعتماد به  لیست کسانی  دانست که  خود انقلابی، متدین ، ولایتمدار ، در خط  مقدم خدمت صادقانه به مردم و مبارزه با استکبار بوده باشند.
 فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتقاد از حرکت آرام انقلاب در ابعاد داخلی گفت: انقلاب  اسلامی برای رسیدن به جامعه هدف خود  از میان 5 مرحله اساسی  سه مرحله مهم دیگر را پیش رو دارد،که به فضل خدا با الگو پذیری از انقلاب اسلامی و رهبری های نائب الامام حضرت آیه الله خامنه ای و عنایت حضرت بقیه الله الاعظم(عج)  مراحل آن در ابعاد بیرونی به بیداری انقلاب اسلامی در بین ملل کشورهای جهان  مبدل شد.
 سر لشگر جعفری حل مشکل  مردم کشور انقلاب اسلامی  را در انتخاب درست دانست و افزود:  اگر دیدیم کسانی که فهرست دادند، به مسائل انقلاب، دین، استقلال و معیشت مردم  کشور خیلی اهمیت نمی دهند و دلشان با آمریکا و کشورهای غیره است به لیست شان هم اعتماد نکنیم،که این راه خوبی است.
سردار عزیز جعفری در حسینیه عاشقان کربلای سپاه ساری عامل در جا زدن انقلاب و ایجاد مشکلات برای معیشت مردم را  در بی توجهی به حرف مقام معظم رهبری دانست و اشاره کرد:  اگر همه مردم دلسوزانه و با دقت کافی در پیشبرد انقلاب سهیم باشند و در این راه همگی حرف امام  حاضر را گوش کنند انقلاب پیش می رود.
  وی با بیان اینکه  جامعه ای که دهها میلیون بسیجی دارد، نتایج انتخاباتش هم باید نشان از انقلابی گری و تدین داشته باشد تاکید کرد:  دلباختگان انقلاب اسلامی که  قریب به 80 در صد جامعه را شکل می دهند باید هوشیارانه در انتخابات شرکت کنند و با توجه به لیستهای متدینین انقلابی و ولایتمدار  سرنوشت خود، معیشت خود و انقلاب اسلامی را به درستی رقم زنند و نگذارند دلباختگانی که نگاهشان به غرب و استکبار  است، در کشور  مجالس ما را به دست گیرند.
 سر لشگر جعفری با گریزی به انتقاد برخی که می گویند سپاه  در انتخابات دخالت می کند گفت:  حمایت  یا عدم حمایت از نام بردن نامزدهای خاص در انتخابات نوعی دخالت است و سپاه و بسیجی که سازمانی هستند هرگز  وارد این مقوله نشده و نخواهند شد اما روشنگری  و بیان شاخصه افراد صالح، انقلابی، به شدت دین دار، ولایی، استکبار ستیز و کسی که دلسوز معیشت مردم  و جامعه اسلامی باشد  ذات بسیج و سپاه است و اگر این نهاد مقدس  این کار را انجام  ندهد  از لحاظ شرع و دین  مسئول است و این موضوع  دخالت در سیاست و انتخابات نیست بلکه مخالفت با مخالفان مردم  و مستضعفین انقلاب اسلامی است .
  فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هوشیاری در قبال موضوع انتخابات  را بسیار حائز اهمیت خواند و افزود:  باید مراقب بود تا کسانی را پس از کسب آرا، در لوای قانون، اشرافی گری، سرمایه داری، ایجاد طبقات اجتماعی، بی اعتنایی به امر ولایت، بی توجهی به مظلومان و مستضعفین  کشور و حتی ملتهای کشورهای دیگر را در ایده دارند و از مردم، انقلاب اسلامی و ولایت  فاصله  می گیرند را به مجلس نفرستاد تا سرنوشت مجلس ششم تکرار نشود.

 
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها