در آستانه انتخابات مجلس و خبرگان رهبری:

فضای پرشور تبلیغاتی در شهرستان خلخال و کوثر

در آستانه انتخابات مجلس و خبرگان رهبری فضای پرشور تبلیغاتی در شهرستان خلخال و کوثر حاکم است.
کد خبر: ۸۶۳۹۷۵۳
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، تبلیغات انتخاباتی نامزدها در جنوب استان اردبیل در شهر های خلخال – کوثر – کلور و هشجین و فیروز آغاز شده همچنان با شوری خاص و آرامش در سطح شهرها ادامه دارد.

با جلسات برگزارشده توجیهی از سوی فرمانداری شهرستان خلخال و شورای تامین شهرستان خلخال برای نامزد های انتخاباتی و رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از هرگونه بی قانونی به نامزدها تذکر داده شده و کمتر شاهد بداخلاقی انتخاباتی در شهر خلخال ، هشجین ، کلور و کوثر هستیم.

تبلیغات نامزده های انتخاباتی فضای شهر را زنده کرده و تحرک و تردد و عبور مرور در ساعات پایانی شب و روز در مسیر های روستایی وشهری برای ادامه تبلیغات از سوی نامزد ها ادامه دارد.

در شهر خلخال حضور مردم در خیابان ها نشان از علاقمندی مردم برای حضور در این امر ملی و حضور در انتخابات است و مردم با شور و علاقه خاصی در ستاد های انتخاباتی نامزدها حاضر شده وجلسات سخنرانی نامزد ها از روز 29 با تعیین وقت مشخص از سوی فرمانداری شهرستان در مساجد برقرار است.

با این شور و حال پدید آمده در آستانه انتخابات انتظار می رود که با حضور حداکثری مردم در انتخابات و پای صندوق های رای شاهد برگزاری انتخاباتی شایسته ودر شان مردم شهرستان های شریف خلخال و کوثر باشیم .

ارسال نظرات