جهت تجدید بیعت با شهدای جنگ تحمیلی،

دانش آموزان دختر شهرستان سقز به مناطق یادمانی جنوب اعزام شدند

266 نفر از دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهرستان سقز و بخش زیویه در قالب 7 دستگاه اتوبوس به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۳۹۸۹۳
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهرستان سقز و بخش زیویه به منظور بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس ، راهی مناطق جنگی جنوب کشور (کربلای ایران) شدند.

مسئول اردوی راهیان نور شهرستان سقز ، هدف از برگزاری این اردوها را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان عنوان کرد.

مومنی افزود :این اردوی دانش‌آموزی با هماهنگی آموزش و پرورش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز برگزار گردید.

وی با اشاره به تعداد دانش آموزان اعزامی گفت :266 از دانش آموزان دختر شهرستان سقز و بخش زیویه به همراه 42 نفر سرپرست و راوی و امام جماعت ، جمعاً به تعداد 308 نفر در 7 اتوبوس به مدت 5 روز به این اردوی معنوی و زیارتی اعزام شدند.

وی بیان داشت:دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهرستان سقز و بخش زیویه در قالب 7 دستگاه اتوبوس 44 نفره به مناطق جنگی جنوب کشور ، هویزه ، شلمچه ،دهلاویه ، سوسنگرد و دزفول اعزام شدند تا با شهدای جنگ تحمیلی تجدید بیعت کنند.

گفتنی است در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور جمعی متشکل از مسئولین شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده های دانش آموزان حضور داشتند.

ارسال نظرات