دبیر کمیته صیانت انتخابات شهرداری اردبیل:

با افرادی که از قانون انتخابات پیروی نمی‌کنند برخورد می شود

مدیران مناطق شهرداری اردبیل در این مدت با تلاشی ستودنی نسبت به تدارک محل‌های مناسب برای نصب بنر، گونی، کارتن پلاست و پوشش مناسب ستون‌های پل‌های روگذر شهر اقدام کرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۳۹۹۹۷
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ایرج گل‌محمدی در جلسه کمیته صیانت انتخابات شهرداری اردبیل اظهار داشت: مدیران مناطق شهرداری اردبیل در این مدت با تلاشی ستودنی نسبت به تدارک محل‌های مناسب برای نصب بنر، گونی، کارتن پلاست و پوشش مناسب ستون‌های پل‌های روگذر شهر اقدام کرده‌اند.

وی با تأکید بر موثر واقع شدن این اقدامات در پیشگیری از آسیب دیدن سیمای شهر از تبلیغات انتخاباتی در دو روز نخست مدت زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی، از مدیران مناطق شهرداری و سایر مدیرانی که به نحوی در گروه امحا کمیته صیانت انتخابات شهرداری اردبیل مسئولیت دارند، خواست تا در روزهای آینده نیز با جدیت نسبت به امحا اوراق و پوسترهای تبلیغات انتخاباتی که خارج از محل‌های قانونی و پیش بینی شده نصب شده‌اند، اقدام کنند.

دبیر کمیته صیانت انتخابات شهرداری اردبیل تصریح کرد: پیرو بند 3 صورت جلسه و مصوبات جلسه‌ای که 26 بهمن در فرمانداری اردبیل تشکیل شده بود و برابر با ماده 61 قانون انتخابات، مسئولیت ممانعت و پیشگیری از نصب بنرهای تبلیغاتی به صورت داربست بر روی پشت بام ساختمان‌های تجاری و مسکونی به نیروی انتظامی محول شده است.

گل‌محمدی با بیان اینکه نیروی انتظامی در این راستا با مستندسازی و ارائه تذکرهای کتبی و شفاهی به آن دسته از افرادی که از قانون انتخابات پیروی نمی‌کنند، وارد عمل خواهد شد، گفت: از مدیران مناطق شهرداری و سایر اعضای کمیته صیانت انتخابات شهرداری اردبیل انتظار می‌رود تا در تحقق این امر به صورت شایسته با عوامل نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

دبیر کمیته صیانت انتخابات شهرداری اردبیل با قدردانی ز همکاری نزدیک و تعامل شایسته نیروی انتظامی با عوامل شهرداری در چند روز اخیر که از آغاز زمان قانونی تبلغات انتخابات می‌گذرد، بیان کرد: این همکاری و تعامل مناسب زمینه‌ساز کاهش مسائل و مشکلات در این حوزه می‌شود.

ارسال نظرات