رئیس کتابخانه‌های بهاباد:

نخستین نشست "کتاب‌خوان" بهاباد برگزار می‌شود

رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهاباد با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، گفت: نخستین نشست کتاب‌خوان بهاباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۰۰۶۳
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد: مهدیه‌السادات رضوی اظهار داشت: سیصد و نود و ششمین نشست ملی کتاب‌خوان و نخستین نشست کتابخوان شهرستان بهاباد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تاثیر این نشست ها در افزایش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه گفت: این نشست نهم اسفند، در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهاباد برگزار می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهاباد ادامه داد: نشست "کتاب‌خوان" تلاشی پویا در زمینه ترویج فرهنگ مطالعه از طریق به اشتراک‌گذاری کتاب‌‌های خوانده شده است.

رضوی افزود: در این نشستها، کتاب دوستان و فعالان حوزه کتاب با معرفی کتابهای مورد علاقه خود، زمینه آشنایی و ایجاد علاقه در دیگران برای کتابخوانی را فراهم می‌کنند.

وی تصریح کرد: نخستین نشست کتاب‌خوان شهرستان بهاباد که سیصد و نود و ششمین نشست از سلسله نشست‌های کشوری این طرح است، در ساعت 10 صبح روز یکشنبه 9 اسفندماه در محل سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهاباد برگزار می‌شود.

ارسال نظرات