تا کنگره؛

دومین کارگاه آموزشی نویسندگان دفاع مقدس برگزار شد

دومین کارگاه آموزشی نویسندگان دفاع مقدس در حسینیه ی شاهد و ایثارگر بنیاد شهید با حضور نویسندگان استانی و چهره‌های مطرح کشوری برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۰۴۱۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ابراهیم جوادی در دومین کارگاه آموزشی نویسندگان دفاع مقدس، که در حسینیه ی شاهد و ایثارگر بنیاد شهید با حضور نویسندگان استانی و چهره‌های مطرح کشوری برگزار شد ضمن قرائت فرازهایی از وصیت‌نامه شهید کیا موسوی اظهار کرد: نخستین کارگاه آموزشی نویسندگان دفاع مقدس، ۵ سال پیش در زمان مسئولیت آقای خشنود برگزار شد، اما متاسفانه این روند ادامه پیدا نکرد و متوقف شد.

وی هدف از برگزاری کارگاه آموزشی را هم‌اندیشی با نویسندگان دانست و گفت: این کارگاه با حضور کسانی که در زمینه دفاع مقدس تاکنون آثاری را به چاپ رسانده‌اند و یا در این عرصه نوقلم هستند برگزار شد.

رییس ستاد کنگره هشت هزار شهید استان گیلان با تاکید بر برگزاری اینگونه کارگاه‌ها تصریح کرد: امیدواریم این نشست‌ها هرساله دنبال شود تا کسانی که در این زمینه فعال هستند، دلگرم‌تر و تازه واردها فعال‌تر شوند.

جوادی با بیان اینکه تاکنون حدود به ۲۰۰اثر دفاع مقدسی در گیلان ثبت شده که بیشتر آثار سبک و سیاق زندگی‌نامه دارند گفت: در زمینه‌ی رمان، خاطرات شفاهی، وصیت‌نامه و بیوگرافی شهدا هم کارهای خوبی صورت گرفته است. امید داریم این نشست‌ها موجب تقویت آثار بعدی شود.

رییس ستاد کنگره هشت هزار شهید استان گیلان در پایان از برگزاری سومین کارگاه آموزشی نویسندگان دفاع مقدس در تیرماه سال آتی خبر داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار