در مسابقات لیگ شمشیربازی استان:

نایب قهرمانی شمشیربازان نیری

تیم هیأت شمشیربازی نیر با پیروزی مقابل حریفان، در فینال با قبول شکست مقابل آذربایجان به مقام نایب قهرمانی این رقابتها دست یافت.
کد خبر: ۸۶۴۰۴۲۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، مسابقه لیگ شمشیربازی استان در اسلحه اپه با حضور هشت تیم از شهرستان های استان اردبیل تحت عنوان «جام فجر 37 » در محل سالن آکادمی شمشیربازی برگزار شد.

در این رقابت ها پس برگزاری 12 بازی تیمی، تیمهای آذربایجان اردبیل و هیئت نیر راهی بازی نهایی شدند که سرانجام تیم آذربایجان توانست با نتیجه 45 بر 37 حریف خود را شکست داده و بر سکوی قهرمانی تکیه زند.

در این رقابت ها هیئت نیر دوم شد و تیم «وود کاتر» اردبیل با برتری 45 بر 36 در بازی رده بندی برابر تیم آذربایجان ب بر سکوی سوم ایستاد. تیمهای آذربایجان ب، هیئت خلخال، هیئت گرمی، مپاکو اردبیل و آذربایجان ج به ترتیب چهارم تا هشتم شدند.

مراسم توزیع کاپ های قهرمانی و جوایز مسابقات در پایان رقابت ها با حضور محمدرضا برادران معاونت توسعه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان، هادی صباغی رئیس هیئت شمشیربازی استان و بابا محمودی و آقاوردی هدایت روسای هیئت های شهرستانهای اردبیل و نیر و مربیان، داوران و بازیکنان حاضر در مسابقات در پایان بازی ها انجام شد.

ارسال نظرات