معاون پژوهشی حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویر احمد در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

عادی‎سازی روابط نامشروع در شبکه‎های ماهواره‎ای فارسی‎زبان

معاون پژوهشی حوزه علمیه استان کهگیلویه گفت: شبکه های ماهواره ای مثل" من و تو " و "فارسی وان"و " جم تی وی" با القاء فرهنگ غربی در قالب سریال های حیازدا روابط نامشروع را عادی جلوه می دهند و هنرمندانه با ترویج مسائل حرام در اسلام و تمسخر حجاب باعث فروپاشی بنیان خانواده می شوند.
کد خبر: ۸۶۴۰۷۰۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
سید حسین رضوی معاون پژوهشی حوزه علمیه استان کهگیلویه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: استکبار جهانی تمام تلاشش را برای از بین بردن انقلاب اسلامی انجام داد و جنگ هایی را به راه انداخت ولی به نتیجه نرسید.

وی افزود: دشمن بعد از این مرحله تهاجم فرهنگی را آغاز کرد این نسخه برای کشور ما پیچیده شد و ابزاهای فراوانی را برای این مسئله به کار گرفت که یکی از آنها ماهواره است.

رضوی اظهار داشت: یک اصل مهم در کنار عقل و دین به اسم حیا وجود دارد که بسیار قابل اهمیت می باشد و دشمن همین موضوع را نشانه گرفته است چرا که اگر حیا برود دین هم از دست می رود.

وی گفت: در حال حاضر شبکه های ماهواره ای مثل" من و تو " و "فارسی وان"و " جم تی وی" با القاء فرهنگ غربی در قالب سریال های حیازدا روابط نامشروع را عادی جلوه می دهند و هنرمندانه با ترویج مسائل حرام در اسلام و تمسخر حجاب باعث فروپاشی بنیان خانواده می شوند.

معاون پژوهشی حوزه علمیه استان کهگیلویه گفت: اگر در جامعه ای خانواده متزلزل شود و چیزی به عنوان بنیان خانواده دیگر وجود نداشته باشد فرهنگ نیز از بین می رود.

ارسال نظرات