*عده ای ادعای انقلابی بودن دارند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 80 درصد مردم را معتقد به نظام، رهبری و سیاست استکبار ستیزی دانست و خاطر نشان کرد: حاکمیت نظام جمهوری اسلامی در مقابل مردم مسئول هستند، انقلابی بودن تا انقلابی ماندن بسیار تفاوت دارد.
کد خبر: ۸۶۴۰۷۴۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳



خبرگزاری بسیج مازندران، سردار جعفری 80 درصد مردم را معتقد به نظام، رهبری و سیاست استکبار ستیزی دانست و خاطر نشان کرد: حاکمیت نظام جمهوری اسلامی در مقابل مردم مسئول هستند، انقلابی بودن تا انقلابی ماندن بسیار تفاوت دارد، مشکل اساسی اینجاست که عده ای ادعای انقلابی بودن دارند و تعدادشان در میان مسئولان نیز زیاد است به این میاندیشند که انقلاب تمام شده و دیگر باید به جمهوری اسلامی برسیم .

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نیروی انقلابی و مومن بهتر می تواند به مردمش خدمت کند، اظهار داشت: نیروی انقلابی بهتر از نیرویی که انقلاب اسلامی را قبول ندارد می تواند به مردمش خدمت کند چون او یک انسان مومن است از خدا می ترسد و برای خدمت به خلق الله گام می دارد نه آن کس که انقلاب اسلامی را کنار می گذارد و می گوید باید به جمهوری اسلامی برسیم و با آن به مردم خدمت کنیم.

وی افزود: جمهوری اسلامی بدون انقلاب اسلامی اصلا معنایی نخواهد داشت. وی ماندگاری انقلاب اسلامی را شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح دانست و خاطر نشان کرد: صندوق های رای موجب تعیین و تکلیف نظام می شود و حضور حداکثری و انتخاب اصلح موجب ماندگاری انقلاب اسلامی خواهد شد. جعفری گفت: افراد مومن، انقلابی، متدین و ولایی را بشناسید و به ان ها رای دهید، مردم ما اکثرا دیندار، گوش به فرمان رهبری هستند و علاقه مندند که افراد مومن و ولایتمدار وارد مجلس شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها