خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عاشورا:

تغییر ماهیت نظام از مهمترین اهداف دشمن است

فرمانده سپاه عاشورا در نشست بصیرت و روشنگری بسیجیان و کارکنان سپاه مرند تغییر ماهیت نظام را از مهمترین اهداف دشمن عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۴۰۸۱۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان گفت: پشتوانه اصلی و قوی این نظام، ملت با عزتی است که همیشه وفاداری خود را به نظام و ولایت نشان داده و ثابت کردند.

وی در ادامه به شکست های دشمنان نظام در طول تاریخ اشاره و بیان کرد: هر گاه نظام سلطه خواسته تحرکاتی از خود چه در عرصه جنگ سخت و چه در عرصه جنگ نرم، نشان دهد مردم به تبعیت از ولایت در عرصه های مختلف حاضر شده و توطئه دشمنان را نقش برآب ساخته است.

کریمیان به مسئله مهم و حیاتی انتخابات اشاره و اظهار داشت: حضور حداکثری ، حفاظت و تامین امنیت حوزه های انتخابیه و انتخاب اصلح، مواردی هستند که مهم بوده و هرکس نسبت به وظیفه و مسئولیت مربوطه باید به نحو احسن در اجرای و تحقق قانون و منویات رهبر فرزانه انقلاب تلاش مضاعف کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: پیشرفت ایران اسلامی در عرصه های مختلف و قدرت بازدارندگی آن در منطقه و جهان زبانزد بوده و از آثار و فواید انقلاب اسلامی به شمار می آید.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان سخنان خود تصریح کرد: در اوضاع فعلی با وحدت، تدبیر، آگاهی و شجاعت می توان انتخابات را مظهر و تجلی حماسه ای بزرگ قرار داد تا کید دشمن به خودش برگردد و همه ما با حماسه و حضور و شرکت در انتخابات، پاسدار و رهرو صادقی برای امام و شهدا باشیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها