خبرهای داغ:
کوثری در همایش ائتلاف اصولگرایان:

دشمن مستقیماً کاندیدای خود را معرفی می‌کند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امروزه دشمنان به‌صورت مستقیم می‌گویند چه شخصی باید انتخاب شود و چه شخصی نباید انتخاب شود.
کد خبر: ۸۶۴۰۸۳۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، اسماعیل کوثری در همایش ائتلاف اصولگرایان که عصر امروز در مجموعه سرچشمه تهران برگزار شد، گفت: تفکر اصولگرایی برخاسته از کلام خداوند و احادیث ائمه معصومین(ع) و همچنین سخنان امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری است و انقلاب ما و دفاع مقدس نیز بر اساس این تفکر شکل گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعد از 14 قرن راه ائمه معصومین(ع) به‌ خصوص امیرالمؤمنین(ع) و امام حسین(ع) به ما سپرده شده است. استکبار جهانی که با این تفکر به مقابله برخاسته است، چشم دیدن این تفکر را ندارد و ما امروز در مقابل دشمنان قسم‌خورده حرف برای گفتن داریم.

کوثری افزود: اگر دشمنان روزی می‌گفتند که انتخابات باید تحریم شود و در مرحله دوم برخی از عوامل خود را به‌صورت پنهانی در داخل تعیین کردند تا رأی بیاورند، امروزه به‌صورت مستقیم می‌گویند شما به فلان شخص مثل آقای هاشمی رأی دهید و به فلان شخص مانند آقایان جنتی و مصباح رأی ندهید.

وی در ادامه تصریح کرد: جبهه مجلس سخت‌تر از 8 سال دفاع مقدس است، زیرا برخی از این جبهه اصولگرایی برای رأی آوردن سوءاستفاده می‌کنند.

عضو لیست ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه دیگر زمان قهر کردن و کنار نشستن نیست، گفت: در صدر اسلام، زمانی که مردم بی‌بصیرتی کردند و کنار نشستند، افراد دیگری آمدند و مسیر اسلام را عوض کردند و 25 سال امیرالمؤمنین(ع) را خانه‌نشین کردند،‌ اما حضرت امام(ره) فرمودند «این امت به‌مراتب از امت صدر اسلام بهتر است».

وی در خاتمه گفت: نه من و نه دیگر اعضای ائتلاف اصولگرایی دلباخته انتخاب شدن نیستیم و فقط بر اساس انجام وظیفه و وظیفه‌ای که به دوش‌مان نهاده شده است، به عرصه آمده‌ایم تا دغدغه‌های مقام معظم رهبری را کم‌تر کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار