یک استاد دانشگاه در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

ورود خسارت‎بار برندهای خارجی به کشور

مسئول بسیج اساتید چهار محال و بختیاری گفت: یکی از شروط ورود اجناس خارجی به کشور این است که خدشه ای به فرهنگ متعالی اسلامی وارد نکند لذا اگر تجارتی به قیمت از بین رفتن ارزش ها، تغییر فرهنگ ایرانی به فرهنگ غربی و حیا زدایی باشد چنین امری حرام و خسارت بار است.
کد خبر: ۸۶۴۰۹۴۳
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹

احمدرضا بسیج استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسج گفت: ورود برند های خارجی به کشور در راستای تهاجم فرهنگی و اهداف صهیونیسم جهانی است.

وی افزود: این مسئله دقیقاً موجب بی هویت کردن جامعه و برهنگی فرهنگی شده که متاسفانه دغدغه و تحت نظارت مسئولان ذیربط کشور نیست.

این استاد دانشگاه یادآور شد: خرید و فروش اجناس کشور های خارجی امری نیست که از نظر دین منفی باشد اما شروط لازم هم برای این مسئله باید لحاظ شود.

مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از شروط ورود اجناس خارجی به کشور این است که خدشه ای به فرهنگ متعالی اسلامی وارد نکند لذا اگر تجارتی به قیمت از بین رفتن ارزش ها، تغییر فرهنگ ایرانی به فرهنگ غربی و حیا زدایی باشد چنین امری حرام و خسارت بار است.

بسیج در خاتمه با بیان اینکه مسئولان باید در حفظ فرهنگ اسلامی و استقلال اقتصادی کشور کوشا باشند اظهار داشت: اینکه بازار های ایران مملو از اجناس به ظاهر زیبا و برندهای خارجی باشد یک امر مذمومی بوده و مسئولان باید پاسخگو باشند.


ارسال نظرات