برگزاری جلسه توجیهی آموزشی کاربران رایانه شعب اخذ رأی شهرستان بهاباد

جلسه توجیهی آموزشی کاربران رایانه شعب اخذ رأی شهرستان بهاباد با حضور معاون فرماندار و مسئول ستاد انتخابات، مسئول كمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات و کاربران شعب اخذ رأی شهرستان در محل فمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۱۰۴۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد: جلسه توجیهی آموزشی کاربران رایانه شعب اخذ رأی شهرستان بهاباد با حضور معاون فرماندار و مسئول ستاد انتخابات، مسئول كمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات و کاربران شعب اخذ رأی شهرستان در محل فمانداری برگزار شد.

معاون فرماندار بهاباد در این جلسه با بیان اینکه کاربران رایانه در شعب اخذ رأی مسئولیت سنگینی را بر عهده دارند، بر دقت و حساسیت کاربران نسبت به انجام وظایف محوله تأکید نمود.

محمد هوشمند افزود: کاربران باید با دقت و حوصله آموزش ها و فرایندهای انتخابات را یاد بگیرند تا در شعب اخذ رأی با مشکل مواجه نشوند.

وی همچنین تأکید کرد: تسلط و دقت کاربران در استفاده از نرم افزار مربوط به برگزاری انتخابات، همراه با سرعت عمل مورد انتظار است.

در ادامه مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان بهاباد آموزش های لازم در استفاده از نرم افزار مربوط به شعب اخذ رأی را ارائه نمود.

محمد حسن نظری با تأکید بر دقت کاربران جهت وارد نمودن اطلاعات و صورتجلسات نهایی شعب اخذ در نرم افزار انتخابات گفت: صورتجلسات تنظیم شده به منظور تجمیع آرا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که دقت نظر بیشتری را نیز می طلبد.

گفتنی است حدود 23 کاربر و چهار سرگروه در انتخابات شهرستان بهاباد فعالیت خواهند داشت.

شایان ذکر است انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند به صورت نیمه مکانیزه برگزار خواهد شد.


ارسال نظرات