فرمانده سپاه البرز در جمع فرهنگیان؛

سرچشمه شعله های برافراشته در جهان ولایت فقیه است/ انتخابات عاملی برای نفوذ دشمن در پسابرجام است

سردار استاد حسینی شیخ زکزاکی، سید حسن نصرالله و شیخ نمر را از فرزندان حضرت زهرا(س) عنوان کرد و گفت: امروز کسانی که پای پرچم ولایت ایستاده اند افتخار می کنند و شعله هایی که در جهان امروز نورافشانی می کند سرچشمه اش ولی فقیه است.
کد خبر: ۸۶۴۱۱۶۰
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علی استاد حسینی در همایش نهضت روشنگری که صبح امروز در سالن شهدا سپاه کرج توسط بسیج فرهنگیان استان برگزار شد، شیخ زکزاکی، سید حسن نصرالله و شیخ نمر را از فرزندان حضرت زهرا(س) عنوان کرد و اظهار داشت: امروز کسانی که پای پرچم ولایت ایستاده اند افتخار می کنند و شعله هایی که در جهان امروز نورافشانی می کند سرچشمه اش ولی فقیه است.

کسانی که عشق به ولایت دارند خاری در چشمان اسرائیل شده اند

وی با بیان این مطلب که درک مردم این زمان از امام (ره) و ولایت فقیه بیشتر از مردم زمان امام علی(ع) می باشد چنین عنوان کرد: امروز حمله دشمن به سمت رهبری است ولی کسانی همچون سید حسن نصرالله که عشق ولایت را دارند شوری در جهان ایجاد کردند و خاری در چشمان اسرائیل شده اند.


سردار استاد حسینی خاطر نشان کرد: امروز پرچم مبارزه با سلطه با همان تفکرات در جهان برافراشته شده است و بسیجیان همچنان پایبند به فرمایشات رهبری هستند و در صورتیکه از ولایت فقیه اطاعت نشود نه تنها اعمالشان درست نیست بلکه مشرک خواهند بود.

وی با بیان این مطلب که امنیت امروز کشور مدیون بسیجیانی است که در خط مقدم با نیروهای داعش در حال مبارزه هستند، چنین عنوان کرد: بسیجیان جهان اسلام راه فاطمه زهرا(س) را ادامه می دهند.


فرمانده سپاه البرز هدف دشمن را عدم تبعیت مردم از رهبری دانست و افزود: در طول این چند سال اگر راهنمایی های ولایت فقیه نبود اثری از نظام و انقلاب باقی نمی ماند.

انتخابات عاملی برای نفوذ دشمن در پسابرجام است

وی از انتخابات به عنوان یک چالش پیش رو یاد کرد و گفت: با توجه به فرمایشات رهبری مجلس و موضوع انتخابات عاملی برای نفوذ دشمن در شرایط پسابرجام است و کسانی که در فتنه 88 دستی بر آتش داشتند اکنون به صحنه آمدند تا با حضور خود در کشور رسوخ پیدا کنند.

سردار استاد حسینی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تاثیر سیره این بانوی بزرگوار را در زندگی مهم دانست و گفت: باید از این بانوی نمونه عالم در راه دفاع از ولایت الگو گرفت.

وی افزود: درس دفاع از ولایت حضرت زهرا(س) برای جوامع امروزی مناسب است تا یادبگیریم پای رهبری بایستیم و از آرمان های انقلاب دفاع کنیم.


تبیین بیانات رهبری از وظایف فرهنگیان است

سردار استاد حسینی تبیین فرمایشات رهبری را از جمله وظایف فرهنگیان و معلمان دانست و گفت: تمامی معلمان باید چند دقیقه از وقت کلاس را به تبیین بیانات رهبری اختصاص دهند تا از این طریق بینش و بصیرت دانش آموزان افزایش یابد.

وی در پایان گفت: نظام سلطه جنایتکاری است که نباید دست دوستی و آشتی به او داد که در این جهت بصیرت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها