فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

رمز بسیج، اخلاص و صداقت است

ما همیشه با غربت و سختی وارد جنگ شدیم و آن زمان یک رمز داشتیم که اخلاص و صداقت بود و امروز شما بسیجیان موتور محرک این انقلاب هستید.
کد خبر: ۸۶۴۱۱۹۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ویژه برنامه ایام فاطمیه که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد در جمع بسیجیان اظهار کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس از جان خود گذشتند و به جبهه های حق علیه باطل سفر کردند و با گذشت بیش از سه دهه هنوز هم خون پاک شهید بالازاده ها در جامعه ایران اسلامی جاری است.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه امروز کاندیداهای انتخابات مجلس برای معرفی خود مبالغ هنگفتی هزینه می کنند افزود: آیا برای معرفی 34000 هزار شهیدی که از استان ما تقدیم انقلاب شده است نیز چنین هزینه هایی صرف نموده ایم.
وی بهای وفادار ماندن به انقلاب اسلامی را اخلاص و ایثارگری دانست و تصریح کرد: امروز بسیج در تمام مراحل حساس این انقلاب سازنده بوده و نقش ارزشمندی را ایفا نموده است و اگر مجموعه بسیج نباشد انقلابی در کار نخواهد بود.


سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات هفتم اسفند ماه با بیان اینکه باید حساسیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را بیشتر از همیشه درک نماییم گفت: بسیجیان سلحشور اردبیل نیز با احساس مسئولیت و بسیجی وار باید به ندای رهبر خود لبیک گفته و به صورت پرشور در انتخابات هفتم اسفند شرکت نمایند.
سردار بابازاده افزود: ما همیشه با غربت و سختی وارد جنگ شدیم و آن زمان یک رمز داشتیم که اخلاص و صداقت بود و امروز شما بسیجیان موتور محرک این انقلاب هستید و اگر به مملکت خود عزت ببخشد با رزمنده ای که فاو را فتح نمود تفاوتی نخواهید داشت.
در ادامه این برنامه در سوگ حضرت فاطمه زهرا (س) مداحی شده و حاضران اشک ماتم ریختند.

ارسال نظرات