نماینده مردم اهواز در گفتگو با «بسیج»:

نفس خوزستانی ها بالا نمی آید/ ابتکار استعفا دهد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر رئیس سازمان محیط زیست که مسئولیت حل مشکلات ریزگردها را بر عهده دارد قادر به حل این مشکل نیست باید استعفا دهد.
کد خبر: ۸۶۴۱۴۸۵
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: الان سه روز است که نفس مردم خوزستان بالا نمی آید نوزادان، شیمیایی های جنگ، سالخوردگان و حتی افرادسالم نیز دچار تنگی نفس شده اند.

وی افزود: این تنگی نفس مردم را کسی احساس می کند که درد مردم را با تمام وجود خود لمس کند.

حسینی خاطر نشان کرد: متاسفانه بعضی از مسئولان با نگاهی خاص اموراتی غیر مربوط به خود را دنبال کرده و مسئولیت خود را در این زمینه فراموش کرده اند.

این نماینده مجلس ادامه داد: چه کسی جوابگوی تنگی نفس و مشکلات جسمی ناشی از آلودگی و ریزگردهاست.

نماینده مردم اهواز تصریح کرد: اگر رئیس سازمان محیط زیست که مسئولیت حل مشکلات ریزگردها را بر عهده دارد قادر به حل این مشکل نیست باید استعفا دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: الان شش سال است که خانم ابتکار مسئول سازمان محیط زیست و حل مشکلات آن است اما این مشکل همچنان پابرجاست.

حسینی خاطر نشان کرد: در حل مشکلات ریزگردها مجموعه ای مسئولیت خود را انجام ندادند این در صورتی است که 60 میلیارد تومان اعتبار تهیه کردیم، مسئولان باید برای مردم گزارش دهند که چه کردند که در حال حاضر یازده استان کشور گرفتار ریز گردها هستند.

وی با بیان اینکه این شرایط بسیار حاد است اظهار داشت: این موضوع باید سریعاً در دستور کار قرار گیرد نوشتن سند مربوط به ریزگردها فقط کاغذبازی است اینکه مسئولان به صورت نمایشی در بعضی استان ها حضور نمایشی دارند مشکلی را از مردم حل نمی کند.

نماینده مردم اهواز در خاتمه با تأکید بر اینکه این شرایط باید هر چه سریعتر حل شود گفت: مسئولان باید با مردم صادقانه رفتار کنند و دیوار بی اعتمادی نسازند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار