عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

ابتکار به جای بازی سیاسی به وظیفه اش عمل کند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: رئیس سازمان محیط زیست بیش از آنکه سرمایه فکری اش را بر روی موضوعات سیاسی و انتخاباتی متمرکز کند باید به سمت وظایف سازمانی اش برود، این وضعیت دیگر قابل تحمل نیست.
کد خبر: ۸۶۴۱۵۹۳
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: مشکلات آلودگی هوا و ریزگردها در بعضی استان ها واقعاً به یک معضل اساسی تبدیل شده است.

وی افزود: یکی از وظایف مهم سازمان محیط زیست تدبیر و چاره اندیشی برای مدیریت و حل مشکل ریزگردهاست اما متاسفانه هر سال این وضعیت بدتر می شود.

نماینده مردم تبریز خاطر نشان کرد: اینکه مسئولان منتظر بنشینند تا این مشکلات خود به خود علاج شود عاقلانه نیست ، باید اقدامات همه جانبه ای از سوی مسئولان محیط زیست صورت گیرد.

سعیدی ادامه داد: یکی از اقداماتی که باید در خصوص حل مشکل ریزگردها در استان های غربی و جنوبی کشور انجام شود مربوط به بیرون از مرزهاست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به نظر می رسد رئیس سازمان محیط زیست بیش از آنکه سرمایه فکری اش را بر روی موضوعات سیاسی و انتخاباتی متمرکز کند باید به سمت وظایف سازمانی اش برود، این وضعیت دیگر قابل تحمل نیست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار